Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Hero Majestic Vogue 2007 r - zalewanie gaźnika / Regulacja gaźnika

08 Lip 2015 16:50 2445 3
  • Poziom 8  
    Witam

    Posiadam motorower Ankur Hero Majestic Vogue z 2007 r. Mam problem, mianowicie zalewany jest gaźnik ( paliwo cieknie podczas pracy silnika przez spust z gaźnika) pływak był sprawdzony. Nie wiem jak mam dogiąć blaszkę by przestało ciec z rurki spustowej. Proszę o poradę. Poniżej zamieszczam zdjęcia pływaka wraz z osprzętem
    Hero Majestic Vogue 2007 r - zalewanie gaźnika / Regulacja gaźnika Hero Majestic Vogue 2007 r - zalewanie gaźnika / Regulacja gaźnika Hero Majestic Vogue 2007 r - zalewanie gaźnika / Regulacja gaźnika Hero Majestic Vogue 2007 r - zalewanie gaźnika / Regulacja gaźnika
  • Poziom 35  
    Odegnij ten języczek w taki sposób, aby przy niższym poziomie paliwa zaworek zamykał dopływ paliwa. Nie należy przesadzać z tym odginaniem, gdyż przy niższym poziomie paliwa w gaźniku silnik nie będzie pracował idealnie. W gaźniku możesz mieć znaczek, do jakiego poziomu powinno być paliwo.
    W instrukcji pojazdu może być podany w mm zalecany poziom paliwa w gaźniku. Czy masz 100 % pewność, że pływaki w gaźniku są szczelne (zbadaj na słuch, czy nie ma w nich paliwa).
  • Poziom 8  
    @Staszek49 Instrukcji do tego pojazdu nie ma. Szukałem w polskojęzycznych i anglojęzycznych stronach i niestety nie znalazłem. A co do pływaka to został sprawdzony. Nawet wyciągnąłem sworzeń mocujący pływak i sam pływak zanurzyłem w paliwie i unosił się, ponadto dokładnie sprawdziłem pływak organoleptycznie.
    @Staszek49 dziękuje za rady :)
    Pozdrawiam
  • Poziom 8  
    Problem rozwiązano.
    1) Uszkodzony był zawór iglicowy. Zawór zawiozłem do hurtowni motoryzacyjnej w Poznaniu na ul. Bułgarskiej i tam pracownik dobrał zawór ( taki sam zawór jest w skuterze marki Honda) , potem sprawdzono gaźnik , podregulowano i problem zniknął
    2) innym problemem , o którym nie pisałem był brak iskry. okazało się po demontażu, że konektory były do poprawienia. po wymianie konektorów, przedłużeniu przewodów problem zniknął.