Witam,
Mam problem z odpalaniem zimnego silnika na benzynie po dłuższym postoju, odpala zazwyczaj za 2 razem. Awaryjnie na gazie odpala praktycznie od razu. Na ciepłym silniku odpala już dobrze i na benzynie i na gazie. Nie czuć żeby auto straciło na mocy. Diagnostyka w bosh service nic nie wykazała. Świece wymienione, filtr paliwa i powietrza również, nowy silnik krokowy, przepustnica wyczyszczona, nowe uszczelki pod kolektorem i na przepustnicy. Włączenie kilkukrotnie zapłonu nie pomaga, a słychać że pompa chodzi. Odłączenie klemy na dobę nie pomaga.
Autu kupione z gazem założonym z rozbitka które nie miałem w dowodzie. Już wtedy były problemy, zdemontowałem gaz na miesiąc, problem ustąpił, założyłem nowy gaz lovato easy fast smart kit i po jakimś tygodniu problem powrócił. Gaz został skalibrowany, dysze rozwiercone na odpowiednie otwory.
Kolega powiedział że gaz może mi psuć mape, że powinni mi wystroić gaz podczas jazdy. Myślałem żeby zrobić test przelewowy ale nie wiem jak się za to zabrać. Co o tym myślicie, macie jakieś pomysły?
Mam jeszcze drugie pytanie, po załączeniu klimy i dodaniu gazu obroty jałowego zatrzymują się czasem na wartości 1500 obr/min, czasami normalnie na 750, czy to normalne? Po wyłączeniu klimy obroty spadają do 750.
Pozdrawiam, Kamil
Mam problem z odpalaniem zimnego silnika na benzynie po dłuższym postoju, odpala zazwyczaj za 2 razem. Awaryjnie na gazie odpala praktycznie od razu. Na ciepłym silniku odpala już dobrze i na benzynie i na gazie. Nie czuć żeby auto straciło na mocy. Diagnostyka w bosh service nic nie wykazała. Świece wymienione, filtr paliwa i powietrza również, nowy silnik krokowy, przepustnica wyczyszczona, nowe uszczelki pod kolektorem i na przepustnicy. Włączenie kilkukrotnie zapłonu nie pomaga, a słychać że pompa chodzi. Odłączenie klemy na dobę nie pomaga.
Autu kupione z gazem założonym z rozbitka które nie miałem w dowodzie. Już wtedy były problemy, zdemontowałem gaz na miesiąc, problem ustąpił, założyłem nowy gaz lovato easy fast smart kit i po jakimś tygodniu problem powrócił. Gaz został skalibrowany, dysze rozwiercone na odpowiednie otwory.
Kolega powiedział że gaz może mi psuć mape, że powinni mi wystroić gaz podczas jazdy. Myślałem żeby zrobić test przelewowy ale nie wiem jak się za to zabrać. Co o tym myślicie, macie jakieś pomysły?
Mam jeszcze drugie pytanie, po załączeniu klimy i dodaniu gazu obroty jałowego zatrzymują się czasem na wartości 1500 obr/min, czasami normalnie na 750, czy to normalne? Po wyłączeniu klimy obroty spadają do 750.
Pozdrawiam, Kamil