Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BRIGGS & STRATTON Classic Sprint Quattro- wyłącznik zapłonu

conris 09 Lip 2015 09:47 1353 6
  • #1 09 Lip 2015 09:47
    conris
    Poziom 11  

    Po nieudanym serwisie w A-rent,mam do przerobienia temat wyłacznika zapłonu w płytce regulacji obrotów tego 3,5 KM silnika.
    "Serwisant" pozaginał blachy ,dając tylko stałe obroty , bez możliwości regulacji. Może ktoś dysponuje fotką układu regulacji z zamontowaną kostką wyłącznika (zwieracza) zapłonu. Foto w necie nie pokazują umiejscowienia wyłącznika .Zwykle tylko sprężyny governora.
    Info na mail mile widziane.

    0 6
  • #3 09 Lip 2015 18:14
    conris
    Poziom 11  

    Pogięte są elementy ruchome płytki. Domyślam się że odcięcie zapłonu następuje przez zwarcie kabelka do masy poprzez obrotowy suwak (;)
    Mam "w drodze" kompletną płytkę z używki spróbuję zrobić 1:1 przekładkę .W teraźniejszej konwersji nie ma ruchu obrotowego z cięgna.
    Zafiksowane na amen. Glebogryzarka wyrywa jak chart na smyczy smyczy.

    BRIGGS & STRATTON Classic Sprint Quattro- wyłącznik zapłonu BRIGGS & STRATTON Classic Sprint Quattro- wyłącznik zapłonu

    0
  • #4 09 Lip 2015 20:47
    Rycho T
    VIP Zasłużony dla elektroda

    conris napisał:
    Domyślam się że odcięcie zapłonu następuje przez zwarcie kabelka do masy poprzez obrotowy suwak (;)


    Jest dokładnie tak jak piszesz.


    Silnik nie reaguje na ruch manetki gazu?
    Wszystko wygląda na dobre.

    Masz za bardzo napiętą tą dużą sprężynę, dlatego są tak wysokie obroty.

    W tym ustawieniu jak na zdjęciu sprężyna powinna być luźna.

    0
  • #5 09 Lip 2015 21:13
    conris
    Poziom 11  

    Właśnie są dwa położenia .STOP i obr max.Nie ma możliwości np podciągania z np 2700-3060 jak podaje "autor B&S"

    0
  • #7 09 Lip 2015 21:56
    conris
    Poziom 11  

    ona nie jest naprężona. Problem raczej tkwi w poprzeginanych blachach i nie ma swobodnego obrotu z linki.Muszę zaczekać na płytkę wymontowaną ze sprawnego Briggsa.Wtedy może będzie o.k. za Twoją radą z korekta sprężynek
    Dzięki wróce do tematu jak dojdą "klunkry"

    0