Renault Master 2.5DCI 2008 rok. Brakuje mocy do 2800 obrotów. Turbo sterowane ciśnieniem. Gruszka sprawna i cięgno "chodzi".
Wymieniony EGR (nowego typu), był uszkodzony i otwarty, auto nie zapalało, zgłaszał błąd. Wymieniony przepływomierz, brak poprawy.
W tej chwili auto zapala, jeździ ale brakuje mocy od dołu. W sterowniku brak błędów.
Na postoju nie można go przegazować powyżej 3tys. To może być blokada lub objaw usterki.
Jaki powinien być przepływ prawidłowy powietrza na wolnych obrotach?
Czy wersja z przepływomierzem posiada czujnik ciśnienia doładowania?
W parametrach bieżących właśnie ciśnienie doładowania jest za niskie.
Wymieniony EGR (nowego typu), był uszkodzony i otwarty, auto nie zapalało, zgłaszał błąd. Wymieniony przepływomierz, brak poprawy.
W tej chwili auto zapala, jeździ ale brakuje mocy od dołu. W sterowniku brak błędów.
Na postoju nie można go przegazować powyżej 3tys. To może być blokada lub objaw usterki.
Jaki powinien być przepływ prawidłowy powietrza na wolnych obrotach?
Czy wersja z przepływomierzem posiada czujnik ciśnienia doładowania?
W parametrach bieżących właśnie ciśnienie doładowania jest za niskie.