Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Voyager 2,4i LPG - 15l/100

13 Lip 2015 20:36 696 7
  • Poziom 9  
    Ciekawostka taka: jeden Vojtek ma prostą instalację - parownik + silnik krokowy i pali 10l gazu a drugi ma sekwencję i pali 15. Coś tu chyba nie tak czy sekwencje tak mają?
  • Poziom 43  
    zibiuszka napisał:
    i pali 10l gazu

    Chyba stojąc na parkingu i pyrkając na wolnych obrotach.
  • Poziom 9  
    Wiedziałem. Ale z faktem nic nie zrobisz. Powiem Ci więcej; wracając z rodziną z Miedzyzdrojów nie spalił nawet dziewięciu. A załadowany był po pachy. Na 40 litrowym zbiorniku robię 400km. Zimą 370-380. I tyle w tomacie... Dzięki za pomoc ;)
  • Poziom 40  
    To tylko pogratulować takiego spalania a zaoszczędzone złotówki odkładaj na remont głowicy bo przy takiej mieszance niechybnie padnie.
  • Poziom 25  
    To fakt że ta pierwsza instalacja jest zbyt ubogo wyregulowana. Jednak ten drugi pali zbyt dużo na sekwencji - coś jest skopane-albo dobór podzespołow, albo montaż, albo regulacja, albo wszystko razem. Oczywiście wiele zależy też od warunków jazdy i grubości podeszwy kierowcy.. Mój Voyager z silnikiem 2,0 na niezłej sekwencji nie spalił nigdy powyżej 11 litrów gazu/100km (przy trasach o długości 15 km w jedną stronę do pracy i lekkiej nodze)
  • Poziom 9  
    sebap napisał:
    To tylko pogratulować takiego spalania a zaoszczędzone złotówki odkładaj na remont głowicy bo przy takiej mieszance niechybnie padnie.


    Przy 400tkm jeszcze nic się nie działo...
  • Poziom 9  
    cyborg39 napisał:
    To fakt że ta pierwsza instalacja jest zbyt ubogo wyregulowana. Jednak ten drugi pali zbyt dużo na sekwencji - coś jest skopane-albo dobór podzespołow, albo montaż, albo regulacja, albo wszystko razem. Oczywiście wiele zależy też od warunków jazdy i grubości podeszwy kierowcy.. Mój Voyager z silnikiem 2,0 na niezłej sekwencji nie spalił nigdy powyżej 11 litrów gazu/100km (przy trasach o długości 15 km w jedną stronę do pracy i lekkiej nodze)


    Chyba znalazłem przyczynę przepału. Uszkodzony przewód łączący pokrywę zaworów z kolektorem ssącym. Najwidoczniej "dzikie powietrze" wprowadzało w błąd kompa i ten walił w doloty LPG ile się tylko dało. Jutro zatankuję do pełna i prawda wyjdzie na jaw...
  • Poziom 9  
    Koleżanka jest u Makaroniarzy i zgłasza taki problem: "Wczoraj pokazała mi się żółta kontrolka tak jakby hamulca ręcznego, z nie do końca przeczytanym komunikatem ......break parking is only manual i mam stresa. Działa ręczny, elektroniczny, czuję jak pedał się pompuje, żadnych czujników parkowania nie miałam no i nie wiem co to jest." Tuż przed wyjazdem kupiła jakiegoś Passata no i się zaczęło...