Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Seicento 900 po wymianie termostatu pali się kontrolka wtrysku

playermichal 14 Jul 2015 21:30 1407 9
  • #1
    playermichal
    Level 7  
    Wymieniłem dzisiaj termostat w seicento. Przed odpaleniem auta kontrolka wtrysku normalnie zgasła, po czym zapaliła się znowu i pali się cały czas. Auto się dławi i z rury wydechowej idzie gęsty biały dym. Mam przejechac pare km? Co mogłem zrobić nie tak?

    Z góry dzięki za pomoc.
  • #2
    DaroXD
    Level 2  
    A masz dobry termostat ten nowy może jest troszeczkę inny
  • #3
    playermichal
    Level 7  
    Termostat kupowalem podajac numer vin. No i wygladal na identyczny jak ten co sciagnalem.
  • Helpful post
    #4
    invisibleman
    Level 20  
    Czujnik temperatury w termostacie został stary czy nowy termostat był z czujnikiem?
  • #5
    playermichal
    Level 7  
    Czujnik wlozylem stary.
  • Helpful post
    #6
    invisibleman
    Level 20  
    To zobacz czy przypadkiem nie rozłączyłeś przewodu podciśnieniowego do mapsensora.
  • #7
    DaroXD
    Level 2  
    Wiesz może w srodku ma trochę inną budowę sprawdź jeszcze raz termostat
  • #8
    playermichal
    Level 7  
    Jak wroce z pracy to zagladne jeszcze raz. A tak z ciekawosci zapytam, jak sie ma zly termostat do wtrysku?
  • Helpful post
    #9
    carrot
    Moderator of Cars
    Do obudowy termostatu są przykręcone wszystkie masy wiązki wtrysku (czarne kable), ja bym się im przyjrzał
  • #10
    playermichal
    Level 7  
    Faktycznie poluzował się jeden kabelek i z kontrolką wtrysku oraz małą mocą jest już ok. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie odpowietrzania układu chłodzenia. Robiłem według instrukcji http://www.unofani.eev.pl/printview.php?t=1134&start=0 . Z odpowietrznika przy lampie leci płyn cały czas. Natomiast od nagrzewnicy leci tylko kiedy dodam gazu, lub czasem gdy odpali się wiatrak. Nie leci bez przerwy. W samochodzie zamiast ciepłego powietrza dmucha trochę podgrzanym. Gdzie może tkwić problem? Odpowietrzac z odkręconym korkiem na zbiorniku wyrównawczym?

    Dziękuję za pomoc z pierwszym tematem i z góry dziękuję za pomoc z drugim.