Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

bojler obieg wody - brak obiegu wody Co

martro76 14 Jul 2015 22:04 2595 7
    martro76
    Level 2  
    witam, wszystkich jestem początkującym użytkownikiem wiec nie wiem czy dobrze trafiłem ze swoim pytaniem, a wiec zacznę od początku w starej instalacji CO z otwartym obiegiem dodatkowo piec ze sterownikiem i pompką, chciałem wpiąć się z instalacją do podłączenia bojlera. Zasilanie dałem w pionie tuż za pompką dalszy pion odcięty zaworem, powrót do trójnika przy powrocie do pieca trójnik 2 cale dojście redukcja na 1 cal, prosto myśląc pompka powinna puścić w obieg wodę z pieca na odcinku instalacji bojlera, bo zasilanie na grzejniki jest odcięte powrót z pionu od grzejników nie jest odcięty zaworem, czy to jest problem, że nie mogę wymusić obiegu wody przez bojler
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
    stanislaw1954
    Level 43  
    Dla lepszego zrozumienia ,ale i rozwiania wątpliwości "wrzuć " zdjęcia tego odcinka instalacji. To umożliwi łatwiejsze rozwiązanie problemu.
    martro76
    Level 2  
    Ok, ale to już jutro

Dodano po 29 [minuty]:

Zdjęcia podłączenia bojler, nie wiem czy dobrze obrazują
    Pierwsze zdjęcie podłączenie zasilania od pieca, drugie podłączenie do bojlera, trzecie podłączenie do powrotu w dolnej części pieca, woda w układzie jest bo przelewałem przez zaworek widoczny na trzecim zdjęciu przy podłączeniu do powrotu, podczas przetrwania obieg się nagrzewał
    dannyyy
    Level 9