Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermoPasty.pl
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Clio 1.5 dci 2013 nie pali. P0001

Debel_007 18 Lip 2015 13:59 1503 4
  • #1 18 Lip 2015 13:59
    Debel_007
    Poziom 12  

    Witam wszystkich użytkowników forum mam problem z odpaleniem samochodu jak w temacie. Sprawa wygląda następująco. Rozrusznik kręci samochód raz odpali po skasowaniu błędów i za chwilę zgaśnie po czym nie odpali bez skasowania błędów. Po podpięciu pod lancha, st6000, Delphi wszędzie jest błąd regulatora przepływu paliwa P0001. W Delphi błąd df644. Obejrzałem cały układ paliwowy i nigdzie takiego regulatora nie widzę, w rampie jest czujnik ciśnienia , w pompie czujnik temperatury paliwa i regulator ciśnienia, oraz czujnik wody w filtrze ale czegoś takiego jak regulator nie idzie znaleźć. Czy może się on znajdować przy pompie w zbiorniku?? Bez kasacji błędu nie idzie paliwo na szynę paliwową z pompy CR. Po włożeniu karty pompa elektryczna ciągle chodzi aż do momentu wyłączenia zapłonu.Czy ma ktoś jakiś pomysł gdzie ten regulator może się znajdować i czy w ogóle jest??

    0 4
  • TermoPasty.pl
  • #2 18 Lip 2015 17:49
    marekwodniak
    Poziom 16  

    Kolego poszukaj kogoś z Clipem bo szkoda twojej kasy na błędne diagnozy .Ja tak trafiłem mechanik podłączył kompa pokazało regulator ciśnienia paliwa a okazało się że lały wtryski .Zaworki były do wymiany.

    0
  • TermoPasty.pl
  • #3 18 Lip 2015 20:04
    wikia55
    Poziom 18  

    Dokładnie.

    Debel_007 napisał:
    błąd regulatora przepływu paliwa
    pewnie chodzi o ten na pompie

    0
  • #4 18 Lip 2015 22:58
    marekwodniak
    Poziom 16  

    Taki pokazuje błąd jak leją wtryski .Pompa nie może nabić ciśnienia.

    0
  • #5 07 Sie 2015 19:40
    Debel_007
    Poziom 12  

    Witam ponownie po długim czasie akcja przeniosła się na Clipa wiec Clip jak pozostałe testery pokazuje te same błędy
    1. Błąd regulatora przepływu paliwa(tutaj czujnik ciśnienia w pompie CR)
    2. Błąd przepływomierza powietrza
    3.Błąd czujnika wentylatora( ten nie do końca zapamiętałem)
    4.Błąd elektrozaworu turbosprężarki
    Wszystkie te błędy są błędami stałymi kasujemy i wskakują wszystkie w komplecie ponownie i tutaj mam kolejną prośbę czy ktoś może dysponuje schematem elektrycznym do Clio 1.5dci 2013 55KW.
    Te wszystkie błędy coś łączy i do tego przydałby mi się schemat.

    0