Witam,
Dziś po odpaleniu samochodu zaświeciła się kontrolka Check i zapaliła się kontrolka rezerwy paliwa a wskaźnik pokazywał 0, mimo że było połowę baku paliwa.
Musiałem jechać więc pojechałem, po chwili jazdy wskaźnik paliwa powoli zaczął narastać a kontrolka rezerwy zgasła. Wskaźnik jednak osiągał po chwili max 1/4 wskazania zamiast 1/2. Po kilkukrotnym gaszeniu i odpaleniu silnika zaczął wskazywać poprawnie. Kontrolka silnika jednak nie zgasła. Podjechałem wieczorem na odczyt błędu, gość jednak nie miał w swoim urządzeniu do wyboru marki chevrolet, próbował połączyć się jak do opla antary jednak się nie udało. Że miał mało czasu, sobota wieczór i oderwałem go od grila co się grilowemu towarzystwu nie podobało, jedynie wykasował mi błąd bez odczytu. Nie wiem, czy zapalenie się checka miało związek z wariowaniem wskaźnika, ale na początek chciałbym wyeliminować przyczynę wariowania wskaźnika paliwa. Czy ktoś ma jakieś pomysły?
Dziś po odpaleniu samochodu zaświeciła się kontrolka Check i zapaliła się kontrolka rezerwy paliwa a wskaźnik pokazywał 0, mimo że było połowę baku paliwa.
Musiałem jechać więc pojechałem, po chwili jazdy wskaźnik paliwa powoli zaczął narastać a kontrolka rezerwy zgasła. Wskaźnik jednak osiągał po chwili max 1/4 wskazania zamiast 1/2. Po kilkukrotnym gaszeniu i odpaleniu silnika zaczął wskazywać poprawnie. Kontrolka silnika jednak nie zgasła. Podjechałem wieczorem na odczyt błędu, gość jednak nie miał w swoim urządzeniu do wyboru marki chevrolet, próbował połączyć się jak do opla antary jednak się nie udało. Że miał mało czasu, sobota wieczór i oderwałem go od grila co się grilowemu towarzystwu nie podobało, jedynie wykasował mi błąd bez odczytu. Nie wiem, czy zapalenie się checka miało związek z wariowaniem wskaźnika, ale na początek chciałbym wyeliminować przyczynę wariowania wskaźnika paliwa. Czy ktoś ma jakieś pomysły?