Witam
objawy:
slaba praca wspomagania (elektryczno-hydrauliczne) i lekko niedoladowany akumulator 12.3V, co dziwne prawidlowe napiecie ladowania w Test Mode i na klemach czyli 14.2V
po dluzszej jedzie (trasa 100-200km) i zjechaniu do miasta wspomaganie pada doslownie po paru zakretach, wylacza sie ESP i jak zgasze silnik przed chwile nie odpala potem przerwa 1-2 i startuje normalnie.
co bylo do tej zrobione:
-sprawdzone klemy czy ktoras sie nie grzeje
-sprawdzone przekazniki i bezpieczniki
-wstawiony nowy akumulator
po oddaniu alternatora do regeneracji (i wymianie regulatora napiecia) wyskakuje teraz blad P0621, ktory niestety ma 2 wykluczajace sie interpretacje:
1 Wszystkiemu winny był oczywiście mostek prostowniczy...a dokładnie uszkodzona dioda .Objawy to kontrolka informująca o braku ładowania i błąd P0621
2 jeżeli po regeneracji pojawi się błąd „P0621 obwód sterujący lampką alternatora” wynika to z zamontowania nieoryginalnego regulatora
jako ze elektrykowi w warsztacie zaczynaja sie juz konczyc pomysly poprosze o jakas fachowa podpowiedz ... na razie plan mam taki zeby wsadzic z powrotem stary regulator i wymienic mostek
PS przy starym regulatorze problem ze wspomaganiem takze istnial jednak nie dochodzilo do calkowitego odciecia wspomagania
objawy:
slaba praca wspomagania (elektryczno-hydrauliczne) i lekko niedoladowany akumulator 12.3V, co dziwne prawidlowe napiecie ladowania w Test Mode i na klemach czyli 14.2V
po dluzszej jedzie (trasa 100-200km) i zjechaniu do miasta wspomaganie pada doslownie po paru zakretach, wylacza sie ESP i jak zgasze silnik przed chwile nie odpala potem przerwa 1-2 i startuje normalnie.
co bylo do tej zrobione:
-sprawdzone klemy czy ktoras sie nie grzeje
-sprawdzone przekazniki i bezpieczniki
-wstawiony nowy akumulator
po oddaniu alternatora do regeneracji (i wymianie regulatora napiecia) wyskakuje teraz blad P0621, ktory niestety ma 2 wykluczajace sie interpretacje:
1 Wszystkiemu winny był oczywiście mostek prostowniczy...a dokładnie uszkodzona dioda .Objawy to kontrolka informująca o braku ładowania i błąd P0621
2 jeżeli po regeneracji pojawi się błąd „P0621 obwód sterujący lampką alternatora” wynika to z zamontowania nieoryginalnego regulatora
jako ze elektrykowi w warsztacie zaczynaja sie juz konczyc pomysly poprosze o jakas fachowa podpowiedz ... na razie plan mam taki zeby wsadzic z powrotem stary regulator i wymienic mostek
PS przy starym regulatorze problem ze wspomaganiem takze istnial jednak nie dochodzilo do calkowitego odciecia wspomagania