Bardzo lakonicznie przedstawiony problem ale spróbuję coś poradzić.Wszelkie rowery "elektryczne" prócz silnika posiadają baterię która ma wbudowany tzw. BMS (batery management system) nadzorujący ładowanie i rozładowanie oraz tzw. "balanser" wyrównujący napięcie na poszczególnych celach baterii. BMS w rowerach fabrycznych jak Batavus (i nie tylko) po pewnym czasie przechodzi w stan "uśpienia" i aby go aktywować należy na chwilkę podłączyć ładowarkę lub w niektórych konstrukcjach (np.Gazelle w tylnej lampie) jest przycisk który należy dwa razy nacisnąć. Inna możliwość to zablokowanie BMSu gdy poszczególne cele baterii są uszkodzone względnie nastąpiło uszkodzenie BMSa gdy użyto nie oryginalnej ładowarki mającej niewłaściwe napięcia na 5 pinowym złączu. Generalnie uszkodzenia należy szukać raczej w baterii (jeśli istnieje?) lub aktywować BMS co napisałem wcześniej.