Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

kosiarka spalinow NAC T475 OHV - zamykanie i otwieranie przepustnicy

23 Lip 2015 12:29 7674 8
  • Poziom 17  
    Witam, Panowie zanim zadałem pytanie prześledziłem internet w poszukiwaniu odpowiedzi i nic. Mam kosiarkę spalinową która pracowała bezawaryjnie 4 lata i w tym roku pojawił się problem. Kosiarka zapala bez problemu,zaczyna pracować i po chwili pojawia się problem. Dźwignia biegnąca do przepustnicy zaczyna przesuwać się w przód i w tył i występuje wzrost i spadek obrotów. Po przytrzymaniu tejże dźwigni kosiarka pracuje lecz wydaje mi się że wtedy są zbyt wysokie obroty silnika. Po ręcznym przesunięciu i przytrzymaniu dźwigni w drugą stronę silnik gaśnie. Gaźnik został namoczony i umyty w benzynie ekstrakcyjnej, uszczelki w porządku, świeca ma szary, przechodzący ciemniejszy nalot. Jako że nie znam się na silnikach spalinowych proszę fachowców o poradę i ewentualną podpowiedź gdzie mam szukać przyczyny usterki.

kosiarka spalinow NAC T475 OHV - zamykanie i otwieranie przepustnicy kosiarka spalinow NAC T475 OHV - zamykanie i otwieranie przepustnicy
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Pomocny post
    Poziom 1  
  • Pomocny post
    Poziom 15  
    Dokładnie tak jak mówi Rycho T - gaźnik do rozebrania i przedmuchania sprężonym powietrzem - maiłem ten sam problem i to pomogło. Filtr też jednocześnie wymieniłem na nowy.
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    przeczyścić kompletnie gaźnik wyregulować obroty to tyle
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    tylko uważaj na części niektóre są bardzo malutkie. no i pamiętaj jak z powrotem dobrze złożyć
  • Pomocny post
    Poziom 1  
  • Poziom 17  
    Dziękuję za podpowiedzi, w sobotę będę na działce, spróbuję, dzięki Waszym wskazówkom naprawić kosiarkę.
    27.07.15