Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] PoE - Jak zasilac poe? Switch PoE plus kilka Ap

24 Lip 2015 10:43 1617 8
  • Poziom 15  
    Witam, jestem nowy w dziedzinie PoE.
    Mam do was kilka pytań.
    Mam w planach zrobić małą sieć opartą na jakimś switchu 8xPoE.(np TP-LINK TL-SG2210P).
    Do tego chciałbym wpiąć kilka sztuk Access Pointów tplinka TL-WA901ND.
    W specyfikacji AP napisano że wspierają PASYWNE POE. Wybaczcie ale tyle naczytałem się o tym na tym forum i gdzie indziej, że ciągle tego nie rozumiem jak to ma działać z switchem poe który de facto ma wbudowany tez zasilacz...
    Mianowicie jak mam taki switch to czy potrzebuje nadal iniektora z zasilaczem, które są w zestawie?
    Czy skombinowany przezemnie schemat będzie działać bez dołączonych zasilaczy do każdego z Access Point?

PoE - Jak zasilac poe? Switch PoE plus kilka Ap
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Nie potrzeba dodatkowych elementów.
    Warunkiem jest ten sam typ PoE w switch'u i AP.
  • Poziom 15  
    A czy napięcie z takiego switcha nie wystarczy? Na przykład jak na końcu przed AP rozdzielę splitterem?

Dzwoniłem do TP-link. Propoonują mi AP zgodne z tym switchem (802.3af), tylko że ten AP koszuje wtedy ok 500 zł(szt).
  • Moderator - Sieci, Internet
    bercik_gsi napisał:
    am w planach zrobić małą sieć opartą na jakimś switchu 8xPoE.(np TP-LINK TL-SG2210P).
    Do tego chciałbym wpiąć kilka sztuk Access Pointów tplinka TL-WA901ND.

Wszystko zależy od tego gdzie ta sieć ma działać, ilość użytkowników, przepustowość punktów dostępowych. Jeżeli robisz to w mieszkaniu czy małym hotelu to WA901ND są ok jeżeli firma, szkoła czy jakieś inne budynki użyteczności publicznej to nie robił bym tego na sprzętach SOHO - polecam wtedy TP- LInk EAP 120 - http://www.tp-link.com/resources/document/EAP120_V1_Datasheet.pdf
  • Poziom 31