Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
TermopastyTermopasty
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Podnośnik jednokolumnowy Unilift 1800lb JTL - ktoś zna? Warto?

24 Jul 2015 21:59 4440 22
  • Level 9  
    Witam

    Od jakiegoś czasu szukam jakiegoś niedrogiego podnośnika dla siebie i natrafiłem na taką ofertę:
    http://www.welt-der-werkzeuge.de/Werkstattein...TL-816Kg-Universal-Reifen-Heber-m-Tragbl.html

    Czy ktoś miał styczność z tego typu podnośnikiem?
    Jak to się spisuje? Na prezentacji oczywiście wszystko pięknie, ale czy tak jest w rzeczywistości?
    Wygląda na prostą niezawodną konstrukcję, ale to tylko moje odczucie.
    Na allegro można dostać te podnośniki w cenie 2000 PLN za sztukę. Myślę nad kupnem dwóch.

    PS. Jeżeli to zły dział to proszę moderatora do przeniesienia tego wątku do odpowiedniego działu.
  • TermopastyTermopasty
  • Level 30  
    Co chcesz na tym robić?
  • TermopastyTermopasty
  • Level 9  
    Jak na prezentacji, podnosić auto i stawiać je na wcześniej przygotowanych stojakach by robić swobodnie prace pod autem
  • Level 30  
    Jakie naprawy chcesz przeprowadzać? Blacharkę ,mechanikę zawieszeń,silniki czy lakier?
  • User removed account  
  • Level 30  
    Zgadzam się z kolegą, pomysł idiotyczny.Znajomy blacharz ma jeden taki do szybkich napraw takich jak progi czy dolne części błotników.Nawet chwali ale w mechanice sprzęt nieprzydatny.
  • User removed account  
  • Level 9  
    georgesgr wrote:
    (podnoszenie "os po osi" na rozsada wysokosc moze byc niebezpieczne i na pewno czasochlonne)

    Dlaczego niebezpieczne? Możesz rozwinąć ta myśl?

    Mam zamiar kupić 2 by podnosić oś po osi i stawiać auto na 50 cm stojakach. Wtedy będzie można bez większych problemów np wymienić wydech.
    Dodatkowo mam ofertę kupna 2 w cenie 3k PLN bezpośrednio od producenta - dlatego się zastanawiam. Nie mam zamiaru wydać 4k za dwa bo to już mija się z celem gdyż podnośniki mają być do użytku domowego, a nie w zakładzie przez co nie mam zamiaru inwestować Bóg wie ile kasy. Zależy mi na jakimś nie drogim, prostym i nie zawodnym rozwiązaniu
  • Level 30  
    georges, mówię o tym małym za 2 tyś.Kumpel to kupił bo ma sporo szybkich napraw które wykonuje na placu przed warsztatem.Zdaje to egzamin gdy trzeba podprostować pogięty próg albo zdjąć nadkole do wymiany błotnika.Jest mobilny i można szybko podnieść auto z jednej strony w dowolnym miejscu placu.
    Sebool12 lepiej poszukaj sobie dwukolumnowy podnośnik warsztatowy.Za 3tyś kupisz bez problemu używany i sprawny.Pytanie tylko czy masz gdzie go wstawić.
  • User removed account  
  • Level 9  
    bandi21 wrote:
    Sebool12 lepiej poszukaj sobie dwukolumnowy podnośnik warsztatowy.Za 3tyś kupisz bez problemu używany i sprawny.Pytanie tylko czy masz gdzie go wstawić.

    Kupie, ale w rozsypce :/
    georgesgr wrote:
    W dodatku, moim zdaniem, podnoszenie na 50 cm nie ma wiekszego sensu. Potrzeba 80 - 100 cm do pracy p

    Poprawka - chodziło mi o okolice 80 cm (na tyle można podnieść max) Taka wysokość już jest dla mnie wystarczająca ;)
    Co do tego przesuwania się podczas podnoszenia - masz racje :/ Ale może ktoś zna z Was trochę niemiecki i rozumie co mówi prezenter mniej wiecej w 11:45 - 12:10 na ten temat?
  • Level 30  
    Witam
    Masz jeszcze inna opcje ktora ja sam czasami uzywam chociaz pewnie zaraz koledzy mnie wysmieja ;-) Ale nie wazne jak wazne ze dziala, jest bezpieczne i nie wymaga zadnego montazu wiec pod domem mozna spokojnie cos naprawic :-)
    Sa podnosniki ktore nazywaja sie 'air jack' jest na alledrogo ja kupilem na ebay podnosi na 65 cm plus 10 cm wozek z kolkami ktory sam sobie zrobilem.
    Podpina sie go w wydech i cisnienie spalin podnosi auto w 20 sekund.
    Ja mam zrobiony wozek z kulkami obrotowymi co pozwala zwiekszyc jego wysokosc plus wyeliminowac problem o ktorym pisal Georges powyzej...
    Podnosze jedna strone samochodu i podstawiam kobylki pozniej podnosze druga stone i wtedy wozek z kolkami pod airjackie'm sam sie przemieszcza dostosowujac sie do pierwszych kobylek wiec nie ma efektu ze pierwsze kobylki sie wywracaja.
    Po podniesieniu drugiej strony stawiam kolejne 2 kobylki i juz mozna bezpiecznie pracowac :-)
    Podnośnik jednokolumnowy Unilift 1800lb JTL - ktoś zna? Warto?
  • Level 9  
    diodabg masz jakieś zdjęcie tego wózka z kulkami? Bo do końca nie wiem o co Ci chodzi
  • Level 30  
    Ok klikne ci jutro i zalapiesz ;-)
    Zwykla platforma na kólkach po to zeby zwiekszyc wysokosc i przemieszczala sie nie przewracajac pierwszych kobylek.
    Wjezdzam wozkiem pod prog auta na to airjack i podnosze jedna strone plus kobylki pozniej druga strona, kilka minut i po ptakach ;-)
  • Level 30  
    bardzo drogi jak za taki standard.
  • Level 9  
    A polecicie jakiś inny mobilny podnośnik w tych pieniądzach? Dwukolumnowe odpadają
  • User removed account  
  • Level 30  
    Zrobilem zdjecie wozka ... Podnośnik jednokolumnowy Unilift 1800lb JTL - ktoś zna? Warto?
    Co do tego podnosnika nozycowego ktory zalaczyles w linku jest niby ok ale szalu tez nie robi ze o cenie nie wspome.
    Tak naprawde pod domem gdzie nie ma jak zamontowac podnosnika zawsze bedzie lipa ;-) Ja mam dostep do podnosnikow na warsztatach ale wole sie pomeczyc na airjacku bo jak korzystam z podnosnika na warsztacie zawsze sa przepychanki z odrobieniem bo pienedzy nie chca wziasc.
    Masz mozliwosc zbudwac kanal ewentualnie najazd?
  • Level 9  
    Gdybym mógł zrobić kanał nie było by tematu, ale mieszkam przy samej rzecze więc na kanał nie ma szans :/
    Podnośniki już zamówiłem. Są u innego dostawcy na allegro po 1199zł szt. Zamówiłem dwa ;)
    Dam znać w tym temacie jak się spisują
  • Level 34  
    Ten podnośnik podnosi 800 kg, a więc jedną stronę auta do wymiany opon.
    Samochodów tym raczej naprawiać nie będziesz , chyba tylko klocki ham.
  • Level 30  
    Widze ze jest dodatkowo uchwyt do podnoszenia za prog auta, musisz pamietac zeby nie dzwigac auta z prog w polowie samochodu bo jak auto bedzie spawane z dwoch to nie zamkniesz/otworzysz drzwi ;-)