Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat Leon 1P - Po wymianie poduszki skrzyni bad czujnika g85

27 Lip 2015 16:16 1164 4
  • Poziom 17  
    Witam dziś wymieniałem poduchę od skrzyni i wiadomo trzeba wyjąc akumulator. Po złożeniu odpalam i patrze żółta kontrolka. Kręcę kiera w lewo i prawo i nic. Podpinam VCDS robie adaptacje i co jeszcze gorzej. TZN przed adaptacja wspomaganie działało i świeciła sie kontrolka a po działa ale na pól mocy. Nie wiem co padło.


    Code:
      Address 44: Steering Assist       Labels: 1Kx-909-14x.lbl
    
    Control Module Part Number: 1K1 909 144 L
      Component and/or Version: EPS_ZFLS Kl.065 H07 1806
               Software Coding:
                Work Shop Code: WSC 04941 785 00200
                          VCID: 346318E32CFB
    2 Faults Found:

    02546 - Steering Limit Stop
                005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
                 Freeze Frame:
                        Mileage: 108330 km
                        Temperature: 39.0°C
                        Voltage: 13.90 V
                        Voltage: 13.70 V

    00778 - Steering Angle Sensor (G85)
                000 -  -
                 Freeze Frame:



    Po przejechaniu paru kilometrów bład 00778 - Steering Angle Sensor (G85) znika ale po adaptacji znów wraca :(
  • Moderator Samochody
    Jeszcze nie spotkałem się żeby trzeba było adoptować, wsiadam i po przejechaniu 20m kontrolka gaśnie, i wszystko wraca do stanu sprzed naprawy.
    Zanim zacząłeś adoptować zrobiłeś jazdę próbną?
  • Poziom 17  
    Nie robiłem ale w moim przypadku (wczesniej) wystarczało przekręcić kierownica w lewo i prawo do oporu i po sprawie. Wtedy świeciła sie czerwona kontrolka a teraz cały czas zólta. Masakra co za dziadostwo ktoś wymyślił :)
  • Poziom 9  
    Zrob to tak
    1.Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85)

    Wymagania wstępne:
    Uruchomić pojazd.
    Skręcić kierownicę o jeden obrót w prawo i jeden obrót w lewo.
    Przejazd w niewielkiej odległości linii prostej na poziomej powierzchni
    z prędkością nie większą niż 20 km / h.
    Jeśli kierownica jest prosto podczas jazdy próbnej
    następnie zatrzymać pojazd z kołami wskazał wprost.
    Upewnij się, że kierownica nie zostanie ponownie poruszony.
    Podtrzymania pracy silnika i nie wyłączać zapłonu.
    Napięcie układu co najmniej 12,0 V.

    [Wybór]
    [03 - Brake Electronics]
    [Coding-II - 11]
    Wprowadź 40168, aby umożliwić ustawienie podstawowe.
    [Zrób to!] [Basic Settings - 04] Grupa 060 [! GO]. Uaktywnić Basic Setting [ON / OFF / Dalej].
    Po pomyślnym ustawieniu podstawowym, pola 2 powinien powiedzieć "OK" [Done, Go Back]
    Aby upewnić się, że ustawienie podstawowe powiodło się, sprawdź ponownie czujnik.
    [Bloki pomiarowe - 08] Grupa 004 [Go]!Sprawdź, pole 1, wartość musi być pomiędzy -4.5 i +4,5 °.
    [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06]
  • Poziom 11  
    Może na początek dokrec taki czarny kabelek zwany masą . Komputer nie da rady nie ma rąk. Pozdrawiam.