Witam. Nie znalazłem takiego tematu, więc pozwoliłem sobie założyć ten..
Mam taki problem w aucie, (jak w temacie), że po rozgrzaniu silnik nie gaśnie po przekręceniu kluczyka. Na zimno gaśnie. Więc jak się rozgrzeje i chcę go zgasić, silnik chodzi i zaświeca się tylko kontrolka akumulatora. Wyłączenie prądu głównym wyłącznikiem nic nie daje. Czytałem tu i w necie o podobnych sytuacjach, ale w innych modelach i silnikach np. 2,5 D, a ja mam 2.4D. Przeczytałem o elektrozaworze, który po przekręceniu kluczyka, na skutek podciśnienia (z wykorzystaniem ?) odcina paliwo w pompie wtryskowej ? Chciałbym prosić o pomoc, o dokładny opis tego, co trzeba zrobić, jak najprościej sprawdzić co się zepsuło i czy można to naprawić samemu, jeśli ktoś ma podstawowe narzędzia, trochę zapału i lubi pomajsterkować
Gdzie mam szukać awarii? Z góry dziękuję 
Mam taki problem w aucie, (jak w temacie), że po rozgrzaniu silnik nie gaśnie po przekręceniu kluczyka. Na zimno gaśnie. Więc jak się rozgrzeje i chcę go zgasić, silnik chodzi i zaświeca się tylko kontrolka akumulatora. Wyłączenie prądu głównym wyłącznikiem nic nie daje. Czytałem tu i w necie o podobnych sytuacjach, ale w innych modelach i silnikach np. 2,5 D, a ja mam 2.4D. Przeczytałem o elektrozaworze, który po przekręceniu kluczyka, na skutek podciśnienia (z wykorzystaniem ?) odcina paliwo w pompie wtryskowej ? Chciałbym prosić o pomoc, o dokładny opis tego, co trzeba zrobić, jak najprościej sprawdzić co się zepsuło i czy można to naprawić samemu, jeśli ktoś ma podstawowe narzędzia, trochę zapału i lubi pomajsterkować

