Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Powiadomienie Chrome: "Ciemność, widzę ciemność" na nowych kartach.

Geber85 30 Lip 2015 21:37 1038 13
  • #1 30 Lip 2015 21:37
    Geber85
    Poziom 7  

    Witam, mam problem z otwieraniem nowych kart i proszę o pomoc. Niektóre karty przeglądarki google chrome otwierają się normalnie, ale większość nie otwiera się i wyskakuje komunikat: "Ciemność, widzę ciemność!" Innych problemów w działaniu komputera nie zauważyłam. Nie pomogło skanowanie antywirusem ani adwcleaner. Jest to dosyć uciążliwy problem, gdy kilkakrotnie trzeba "odświeżać" kartę, żeby "zaskoczyło". Nie zauważyłam problemu na Internet Explorer.

    0 13
  • #2 30 Lip 2015 21:46
    swiercm
    Moderator na urlopie...

    Wykonaj skanowanie i usuń to, co zostało wykryte (dotyczy pkt 1-3):
    1. MBAM: https://www.malwarebytes.org/
    2. ADWCleaner: http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
    3. CCLeaner (opcja czyszczenia plików tymczasowych i opcja naprawy rejestru): http://www.filehippo.com/pl/download_ccleaner/download/78325cb97c23cd95a395335c7a6bc5bd/

    4. Pobierz FRST http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/
    Uruchom skanowanie i wygenerowane logi (frst.txt i addition.txt) zamieść jako załączniki.

    0
  • #5 31 Lip 2015 18:47
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Po wylaczeniu rozszerzen w Chrome dzieje sie to samo?

    Warto tez wylaczyc lub nawet odinstalowac Avast na czas testowania.

    0
  • #7 02 Sie 2015 09:38
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    To są fragmenty logów.

    0
  • #9 02 Sie 2015 18:19
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    Otwórz notatnik systemowy i wklej:

    Cytat:
    HKLM\...\Run: [RTHDVCPL] => C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVCpl64.exe [13626072 2013-06-25] (Realtek Semiconductor)
    HKLM\...\Run: [RtHDVBg] => C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVBg64.exe [1311304 2013-06-05] (Realtek Semiconductor)
    HKLM-x32\...\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] => C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 10.0\Reader\Reader_sl.exe [35736 2010-11-16] (Adobe Systems Incorporated)
    HKLM-x32\...\Run: [Adobe ARM] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [932288 2010-11-16] (Adobe Systems Incorporated)
    SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3511063888-2391481903-22532764-1001 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    2015-07-31 14:32 - 2015-06-07 23:08 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
    EmptyTemp:


    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
    Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix. Reset Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=pl

    0
  • #10 03 Sie 2015 23:10
    Geber85
    Poziom 7  

    Niestety problem nadal istnieje i w dalszym ciągu większość stron "widzi ciemność"

    0
  • #11 04 Sie 2015 08:33
    Domino_2
    Pomocny dla użytkowników

    Odinstaluj Chrome zaznaczając aby usunął wszystkie dane, a następnie zainstaluj ponownie wersję stabilną.

    0
  • #12 04 Sie 2015 18:08
    Geber85
    Poziom 7  

    Niestety też nie pomogło i nadal niektóre strony trzeba kilkakrotnie "odświeżać", aby wskoczyły i przestały widzieć ciemność :-(

    0
  • #14 09 Sie 2015 22:12
    Geber85
    Poziom 7  

    Dziękuję za pomoc. Odinstalowałam Chrome na kilka dni, przeskanowałam komputer:

    Domino_2 napisał:
    Spróbuj przeskanować komputer jeszcze tym programem:

    http://free.drweb-av.pl/cureit/?lng=pl


    Zainstalowałam Chrome spowrotem. Na razie jest OK.

    0