Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Aprilia sr 50 factory 2t silnik gilery ,jak podłączyć kość iskrownika

pjeju12345 31 Jul 2015 19:27 4800 9
  • #1
    pjeju12345
    Level 10  
    witam wymieniałem instalacje elektryczna w aprili sr 50 factory 2t ale była
    odcięta kość od iskrownika i nie wiem jak podłączyć prawidłowo przewody był bym wdzięczny za pomoc przy prawidłowym podpięciu przewodów ...



    Aprilia sr 50 factory 2t silnik gilery ,jak podłączyć kość iskrownika Aprilia sr 50 factory 2t silnik gilery ,jak podłączyć kość iskrownika Aprilia sr 50 factory 2t silnik gilery ,jak podłączyć kość iskrownika Aprilia sr 50 factory 2t silnik gilery ,jak podłączyć kość iskrownika Aprilia sr 50 factory 2t silnik gilery ,jak podłączyć kość iskrownika Aprilia sr 50 factory 2t silnik gilery ,jak podłączyć kość iskrownika Aprilia sr 50 factory 2t silnik gilery ,jak podłączyć kość iskrownika Aprilia sr 50 factory 2t silnik gilery ,jak podłączyć kość iskrownika



    Dodano po 1 [godziny] 42 [minuty]:

    Albo ktoś z internautów ma taki sam skuter i mógłby zrobić zdjęcie kości iskrownika w jakim położeniu sa przewody i podesłać ?

    Dodano po 3 [godziny] 18 [minuty]:

    A mam jeszcze jedno pytanie czy jak stator będzie walnięty to będą światła w skuterze ??????
  • #3
    pjeju12345
    Level 10  
    aprilka miala odcieta kość od statora taka kopiłem kable posztukowane i po izolowane brak ładowania i brak świateł, tak wiec kupiłem taka sama instalacje tylko cała i używana ale od statora kość odcięta i nie wiem ktore podłaczyc do ktorych, a osobiscie niezbytnio znam sie na tym..

    -Aprilia sr 50 factory 2t silnik gilera gaźnikowy
    -elektryka gaźnikowa
    -i stator gaźnikowy
  • #4
    BANANvanDYK
    Level 40  
    Dla ścisłości model Factory posiadał silnik na wtrysku, inne liczniki, przełączniki...
    Bez gniazda po stronie statora też nic nie zrobisz. Nowe chińskie statory (podróbki - nie LK) zdaje się że po 50 zł są dostępne.
    Akurat na miejscu nie mam takiego statora aby sprawdzić pinout.
  • #5
    pjeju12345
    Level 10  
    Czy taki stator bedzie pasował być kształt ilość cewek i mocowanie sie zgadza.

    http://allegro.pl/stator-stojan-iskrownik-aprilia-sr-mojito-scarabeo-i5318302644.html

    Dodano po 17 [minuty]:

    a co do tej elektryki i braku ładowania i świateł ,gdy wymienię stator to wróci wszystko na swoje miejsce czy możliwe ze i regulator napięcia padł .

    A oto ten mój

    Aprilia sr 50 factory 2t silnik gilery ,jak podłączyć kość iskrownika Aprilia sr 50 factory 2t silnik gilery ,jak podłączyć kość iskrownika

    Dodano po 9 [minuty]:

    a i jeszcze jedno, gdy zamontowałem cała instalacje nieposztukowana nie podłączałem akumulatora odpaliłem z kopyta, odpalił elegancko sprawdziłem miernikiem na kablach od akumulatora jakie jest napięcie, napięcie było raptem 8.45V~ i skakało na wiecej i na mniej

    Dodano po 30 [minuty]:

    i koło magneto jest jakoś dziwnie wklęśnięte .

    Aprilia sr 50 factory 2t silnik gilery ,jak podłączyć kość iskrownika Aprilia sr 50 factory 2t silnik gilery ,jak podłączyć kość iskrownika Aprilia sr 50 factory 2t silnik gilery ,jak podłączyć kość iskrownika Aprilia sr 50 factory 2t silnik gilery ,jak podłączyć kość iskrownika Aprilia sr 50 factory 2t silnik gilery ,jak podłączyć kość iskrownika
  • #6
    BANANvanDYK
    Level 40  
    Ten stator z allegro będzie pasował.
    Regulator musi być podłączony, aby światła działały (taka konstrukcja połączeń).
    Do ładowania masz osobne uzwojenie bezmasowe na statorze, jeden z końców jest połączony z biegunem dodatnim akumulatora, a drugi z końców podłączony do regulatora. Poniżej określonego napięcia akumulatora ładowanie jest zablokowane.
    Kołem magnesowym się nie przejmuj. Chyba że chcesz je wymienić, to wtedy opłaca się kupić oryginalny zestaw Power Force - stator i koło magnesowe produkcji Langfang Kokusan i logiem Piaggio, dokładnie to samo co montowane fabrycznie w Piaggio.
  • #9
    pjeju12345
    Level 10  
    a gdyby regulator napięcia był walnięty to było by ładowanie ?
  • #10
    Busho22
    Level 1  
    Witam mam identyczny problem i identyczne kolory kabelkow ,do podlonczenia z iskrownika , znalazles kolego juz rozwiazanie?byl bym bardzo wdzieczny jak bys pomógł.