Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SONY XPERIA T3 - Telefon nie włącza się, rozbity wyświetlacz, kontakty?

01 Sie 2015 12:12 3090 2
  • Poziom 2  
    Witam,
    Jestem początkującym użytkownikiem forum elektroda i nie wiem czy w dobrej zakładce umieściłem posta. Jeśli w złej to przepraszam i proszę o przeniesienie. Przechodząc do sprawy, mam telefon Sony xperia T3. Pewnego dnia spadł mi na kostke kantem telefonu i poszła cała szybka ale mimo tego telefon chodził, szybka tylko co raz bardziej się kruszyła aż do pewnego dnia (a mineły chyba dwa miesiace od rozbicia szybki, jak nie więcej) - ktoś zadzwonił do mnie i telefon prawdopodobnie się zwiesił bo było słychać jak ktoś dzwonił ale cały czas był czarny ekran, nie mogłem odblokować go, rozłączyć się, wyciszyć bocznymi przyciskami, kompletnie nic, ale ktoś skończył dzwonić i wtedy mogłem już go odblokować no więc oddzwoniłem i wszystko było ok. Skończyłem rozmawiać, zablokowałem telefon i wtedy już chyba padł całkowicie, nie mogłem go włączyć itd. Teraz telefon nawet podczas ładowania nie daje oznak żadnych, nawet dioda się nie podświetla. I teraz pytanie czy to kwestia wyświetlacza czy baterii? Dodam tyle jeszcze, że podczas podłączenia go do laptopa coś tam znajduje na kompie, pisze że instaluje jakieś sterowniki. Kolejne pytanie mam takie czy chociaż da się z tego telefonu odzyskać w jakiś sposób kontakty, jakiś programem? Na nich mi najbardziej zależy, a na gmailu ich nie mam.
  • Poziom 30  
    Nie odzyskasz. Kiedyś słyszałem o sposobach i próbowałem ale mi się nie udało. Jeżeli w tym modelu jest możliwość Hard resetu za pomocą klawisz spróbuj. W sieci będą instrukcje.
    Jeżeli zapisałeś nr na karcie sim powinny zostać a jeżeli w pamięci tel. to ich po resecie nie będzie.
  • Poziom 1  
    Mam ten sam problem, proszę o pomoc!!! Nie chce kontaktów, chce mój telefon.

Dodano po 27 [minuty]: