Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ciągłe rozłączanie internetu

cichyfull2 01 Sie 2015 21:05 747 3
  • #1 01 Sie 2015 21:05
    cichyfull2
    Poziom 5  

    Witam mam taki problem iż ciągle mi się rozłącza internet. Ten problem zaczął się już kilka dni temu (2-3 dni). No to tak, gdy gram w grę np w tzw. lola to co 2/3 minuty mam laga ale zdarzało się, że z 10 minut nie było laga. Gdy nie gram tylko "siedzę" na internecie to też co ok. 2 minuty jest lag. Nie wiem czym to jest spowodowane bo mam kupioną nową kartę sieciową kilka dni temu i grało wszystko wyśmienicie, wiec nie wiem w czym problem.
    Nawet podczas pisania tego tematy chyba z 4 razy jak nie więcej mi ścieło internet.
    Jeżeli trzeba o więcej informacji to piszcie.



    Karta sieciowa: TP-LINK TL-WN722N
    Internet: Mam telewizje i internet w pakiecie telewizji analogowej (Czyli internet z tak zwanej kablówki)

    Screeny:
    Ciągłe rozłączanie internetu Ciągłe rozłączanie internetu Ciągłe rozłączanie internetu

    0 3
  • #2 02 Sie 2015 09:44
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    Otwórz notatnik systemowy i wklej:

    Cytat:
    IFEO\nvstlink.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
    IFEO\nvstview.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
    ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No File
    HKU\S-1-5-21-207825882-3559671304-3916110181-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page Redirect Cache = http://www.msn.com/pl-pl/?ocid=iehp
    SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-19-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-20-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    2015-08-01 20:27 - 2015-08-01 20:29 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
    EmptyTemp:


    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
    Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix.

    0
  • #3 02 Sie 2015 15:10
    cichyfull2
    Poziom 5  

    Zrobiłem to i dodałem fixlog do załącznika w temacie.
    Co dalej?

    0
  • #4 02 Sie 2015 19:28
    dawox99
    Poziom 13  

    Zamieść kolejne logi z FRST. Tylko zamieść pod moim postem a nie w pierwszym. Próbowałeś dzwonić do dostawcy? Może wina leży u nich? Albo masz zainfekowany router? W najgorszym wypadku uszkodzony i nie obędzie się bez zmiany bo raczej nagle karta sieciowa ci nie padła od tak (no chyba że coś jeszcze potem przy komputerze grzebałeś).

    0