Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

CB radio nie łączy z innymi radiami?

Mruk86 02 Sie 2015 17:21 840 6
  • #1 02 Sie 2015 17:21
    Mruk86
    Poziom 1  

Witam, mam problem.
    Posiadam radio CB Uniden - a moja żona radio marki TEDDY - podczas gdy jedziemy na 2 auta słyszymy innych użytkowników inni słyszą nas, natomiast ja nie mogę się komunikować z żony radiem i na odwrót - nie słyszymy się w ogóle - czy problem tkwi w ustawieniach któregoś radia?
    PS Jestem laikiem w tych tematach, więc wybaczcie że nie podałem szczegółowych informacji - liczę na wyrozumiałość i pomoc.
    Pozdrawiam

• #2 02 Sie 2015 21:07
    D214d3k
    Poziom 38  

Może na którymś masz załączone tak zwane "dziury" które zmieniają częstotliwość o 1 kanał.

• #3 02 Sie 2015 21:32
    kriss51
    Moderator

Które radio nadaje i odbiera poprawnie? Te które pracuje nie prawidłowo nie ma odbioru i nadawania?

• #4 03 Sie 2015 06:27
    M. S.
    Poziom 34  

Łączność może nie być możliwa jeśli jesteście bardzo blisko siebie. Pomógłby RF gain.
    Teddy go nie ma (chyba) a Uniden może go nie mieć.

• #5 03 Sie 2015 20:25
    Inkwizycja
    Poziom 25  

Może głupie pytanie: ale czy macie wybrane (ustawione) te same kanały ?

Ps. piszę tak bo chłopaki pół ETZ150 na forum "rozebrali", a wystarczyło nalać paliwa :D .

• #6 03 Sie 2015 21:06
    Novile
    Poziom 31  

Inkwizycja napisał:
    Może głupie pytanie: ale czy macie wybrane (ustawione) te same kanały ?
    Wcale nie głupie. Ja też zapytam .
    Mruk86 napisał:
    natomiast ja nie mogę się komunikować z żony radiem i na odwrót - nie słyszymy się w ogóle - czy problem tkwi w ustawieniach któregoś radia?
    A czy wiecie, że trzeba mówić na przemian? Czyli jedno mówi drugie słucha i na odwrót? :)