Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Trafic 1.9dci 2003r - przepalający sie przepływomierz powietrza

picia_r 04 Aug 2015 18:57 5418 23
Bosch
  • #1
    picia_r
    Level 10  
    Witam mam taka sytuacje ze w ciągu 3 miesięcy będę wymieniał już z 4 przepływomierz za każdym razem jest taka sama sytuacja i usterka przepala się płytka w przepływomierzu sprawdzone napięcia w porządku. Po wymianie jest jakiś czas dobrze teraz po zgaszeniu i odpaleniu znowu awaria poprzednie razy były w trakcie jazdy brak mocy nie wchodzi na obroty po odpięciu wtyczki z przepływomierza znowu można jakoś jechać ale wiadomo ze to nie na długo tak można. Czy ktoś coś wie na ten temat czy ktoś może coś poradzić?

    napięcia na wtyczce były mierzone według autodaty
  • Bosch
  • #2
    wikia55
    Level 18  
    Kup przepływomierz Siemensa
  • Bosch
  • #3
    rafal.jaro
    VAG group specialist
    Albo zakładasz chińskie przepływomierze, albo sterownik ma tendencje do puszczania wiekszego napięcia zasilania.
  • #4
    picia_r
    Level 10  
    Wszystkie były Siemensa, Czy można jakoś ustabilizować napięcie na wtyczce i jak?
  • #5
    rafal.jaro
    VAG group specialist
    Albo spróbuj dać stosowny bezpiecznik albo podmian ECU. Ale to moje dywagacje niech się wypowiedzą Ci co mają większe doświadczenie i takie przypadki na karku.
  • #6
    wikia55
    Level 18  
    A jakie napięcie masz w instalacji?
  • #8
    picia_r
    Level 10  
    Na zapłonie miedzy zaciskiem 4+ a 6- 12,26v na uruchomionym 13,90v, miedzy 6-a 3+ na zapłonie 4.97v na uruchomionym 4.97v i miedzy 6-a 1+ na zapłonie 4,96v a na uruchomionym 4.96v do masy napięcia są równe.
  • #9
    emeryt2
    Level 42  
    Co to znaczy " przepala sie płytka"? , w którym miejscu? , pomiędzy jakimi wyprowadzeniami?
    Sprawdź wiązkę do przepływomierza!
  • #10
    ana2017
    Level 2  
    Witam mam ten sam problem przepaliło mi juz 2 oryginały renault i teraz Simensa jakas rada ?
  • #11
    picia_r
    Level 10  
    od ostatniego przepływomierza nie wyłączam szybko silnika tylko czekam z 15sek na wolnych i dopiero gaszę i na razie się nic nie dzieje albo po prostu już tamte przepływomierze były trefne Ruletka.
  • #12
    t3syncro
    Level 14  
    kup orginal bedzie chodzil i mniej palił ropy.ja dzis kupilem czujnik polozenia walka rozrzadu nowka bosch.Auto nie pali sklep nie przyjmuje zwrotow czesci elektrycznych,zalozyle stary pali od strzala ale na cieplym dluzej kreci rozrusznik.Decyzja zapadla ,kupie orginal
  • #13
    ana2017
    Level 2  
    czyli problem nie rozwiązany w dalszym ciągu, zakładałem oryginał i tez przepaliło teraz zrobiłem jeden eksperyment który może rozwiąże sprawę jak naranie działa nie pali przepływki wiec opisze to w pozniejszym czasie dodam ze instalacja elekt sprawa, napiecia prawidłowe, zamienione nast. elementy z drugiego trafica : egr, czyjnik doładowania, czujnik cisnienia w kolektorze, dolot powietrza, sterownik, nowe masy, nowy akumulator, alternator po wymianie regulatora, glowica po sprawdzeniu szczelnosci, wtryski po regeneracji, turbo po regeneracji, intercooler i nie pomogło xD
  • #14
    diagnosta06
    Level 17  
    Czy uporałeś sie bo terz mam taki problem
  • #15
    ana2017
    Level 2  
    używany oryg. przepływomierz + usunięcie katalizatora póki co samochód zrobił 60tys km i jest OK
  • #16
    diagnosta06
    Level 17  
    ja włożyłem już 2 ori przepływomierze , nowe i lipa , pali dalej , co ma usunięcie katalizatora do palącego się przepływomierza ?
  • #17
    omegolotC30NE
    Level 22  
    Przepływomierze najprawdopodobniej podróbki. Miałem taki przypadek , ori Siemens , pudełeczko Renault i lipa.
  • #18
    diagnosta06
    Level 17  
    ori jaki był w aucie też spaliło listek pomiarowy , tak samo jak w dwóch następnych nowych siemensach w ori kartonikach Renault
  • #19
    Frost160
    Level 14  
    Masakra jakaś reklamacje uznają?
  • #20
    diagnosta06
    Level 17  
    reklamacja reklamacją , trzeba znależć przyczynę , o to proszę
  • #21
    Frost160
    Level 14  
    Jesli wiązka do ECU jest ok to zostaje sam ECU. Choć nigdy o czymś takim nawet nie słyszałem.
  • #22
    diagnosta06
    Level 17  
    ja już wymieniłem Ecu , nie napisałem o tym wiązke szarpałem , sprawdzałem nie widać przetarć , kable wyglądaja git
  • #23
    Frost160
    Level 14  
    Filtr powietrza oczywiscie nowy/ normalnej firmy(choć i tak mi się nie wydaje to mozliwe). Napięcie ładowania nie skacze jakoś dziwnie ?

    Nic innego mi do głowy nie przychodzi ;/
  • #24
    ana2017
    Level 2  
    Panowie czy wy czytacie ze zrozumieniem ???? napisałem wyraźnie co trzeba usunąć w pierwszej kolejności i proszę nie debatować bo temat przerabiałem i póki co jest OK inne zabiegi nie pomagały, przepławki spr. oryginalne simens po 500zł zamienniki chińskie itp wiązka OK ecu OK napięcia OK. Po wydłubaniu kata zniknął problem również z zawieszającym się EGR , najlepiej tez go wywalic. 2h pracy i gotowe sam wkład sprzedajemy za ok 350zł , dodam jeszcze ze samochód znacznie mniej kopci na czarno ! ok 70% mniej