Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat B5 fl - Błąd czujnika wałka rozrządu

08 Sie 2015 12:57 3801 10
  • Poziom 8  
    Witam, posiadam passata b5 fl 1,9 TDI. Auto miało zregenerowaną turbinę, założoną drugą głowicę po szlifie wraz z wałkiem rozrządu , wtryski po regeneracji oraz przy okazji wymieniony rozrząd. Po tym całym remoncie wyskakuje błąd ''Obwód czujnika położenia wałka rozrządu'' co może być tego przyczyną???Dodam że czujnik jest sprawny ponieważ sprawdzany był czujnik od sprawnego passata oraz zrobiona kontrola rozrządu. Proszę o pomoc bo już brakuję pomysłów!!!
  • Poziom 33  
    Sprawdź wiązkę, i synchronizację rozrządu.
  • Poziom 8  
    Kolego auto robi znajomy mechanik ja jestem kompletnie zielony czy możesz mi podać troche konkretów jak to zrobić???
  • Poziom 33  
    To niech się mechanik martwi... nie zawracaj sobie tym głowy, bo mechanik powinien wiedzieć jak to zrobić, a tobie jak jesteś nieobeznany w temacie to mogę tłumaczyć i tłumaczyć a i tak nie będziesz wiedział jak to zrobić.
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Chodzi o synchronizacje pompowtrysków, którą się robi na kole zębatym wałka. Potrzebny jest komputer i odpowiedni program, synchronizacja powinna oscylować w okolicy 0. Dopuszczalne +-2. Jeśli mechanik nie wie o co chodzi to radze podjechać do kogoś innego. Nie wszyscy zwracają na to uwagę a to jest istotne. Tak samo jak nie wszyscy zwracają uwagę na ustawinie kąta początku wtrysku w Vp37 po zmianie rozrządu.
  • Poziom 8  
    NIe napisałem że mechanik nie wie jak to zrobic poprostu już wszystkiego próbowaliśmy i nie mamy już pomysłu a te parametry mieszczą się w granicach tolerancji a auto jeszcze zapomniałem dodać że odpala na 1-2 sek. i gaśnie dopiero po odłączeniu czujnika położenia wałka rozrządu dłużej trzeba go kręcić ale odpala i pracuje dobrze.
  • Poziom 26