Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bezpiecznik - spalone przewody

08 Sie 2015 13:51 3018 4
  • Poziom 1  
    Witam , piszę z prośbą o "ocenę szkód" dziś rano robiąc sobie kawę odpaliłem w kuchni czajnik elektryczny po czym w przedpokoju poczułem swąd palonej instalacji. Od razu pomyślałem o bezpiecznikach, zdjąłem pokrywę i zlokalizowałem źródło smrodu ... przewody

Bezpiecznik - spalone przewody Bezpiecznik - spalone przewody

Pytanie , co może być przyczyną spalenia przewodów i co tu trzeba naprawić jaki będzie tego koszt ? czy wymagana będzie wymiana całej instalacji ? nie znam się na elektronice i nie wiem na jakie koszty mam się szykować ;/ prąd w całym domu jest ;/ swąd pojawia się jak używam urządzeń w kuchni. proszę o ocenę sytuacji . Pozdrawiam
  • Pomocny post
    Specjalista elektryk
    Deygoba napisał:
    Pytanie , co może być przyczyną spalenia przewodów i co tu trzeba naprawić jaki będzie tego koszt ?

Przyczyna:
    Słabo dokręcone ( luźne ) żyły przewodów w listwie połączeniowej.
    Naprawa:
    Wymiana listwy połączeniowej.
    Koszt:
    Koszt usługi będzie większy od materiału. A ile za godzinę pracy z dojazdem w waszym rejonie liczą ? Trzeba się dowiedzieć.
  • Moderator
    .Jack napisał:

Przyczyna:
    Słabo dokręcone ( luźne ) żyły przewodów w listwie połączeniowej.

A może i/albo użytkowanie urządzeń o mocy przekraczającej obciążalność przewodów? Wszystko do sprawdzenia i remontu.
  • Poziom 38  
    retrofood napisał:
    A może i/albo użytkowanie urządzeń o mocy przekraczającej obciążalność przewodów? Wszystko do sprawdzenia i remontu.
    Tylko i wyłącznie robota amatora.
    To przestroga dla wielu - nie wystarczy umiejętność kręcenia wkrętakiem do obszycia rozdzielnicy.
  • Specjalista elektryk
    retrofood napisał:
    A może i/albo użytkowanie urządzeń o mocy przekraczającej obciążalność przewodów?