Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel 1.7 dti - Wymiana ecu Sterownika Silnika opel combo 1.7 dti

08 Sie 2015 15:14 4122 8
  • Poziom 2  
    Witam po długiej nieobecności, normalnie sam staram się rozwiązywać swoje problemy ale tym razem rozkładam ręce padł mi komputer (Ecu) w moim oplu Combo a mianowicie gdy silnik porządnie się rozgrzeje i pod maska temperatura wzrośnie, silnik się wyłącz postoi 20 -30 min i wszystko wraca do normy wykluczam EDU Sterownik pompy przeprowadziłem prosty test odpaliłem silnik podgrzałem ecu opalarka i silnik zgasł następnie szybko go ochłodziłem zimnym powietrzem i wszystko wróciło do normy, pierwszy mechanik powiedział ze naprawa tego elementu jest tak droga ze przekracza wartość auta , na sile próbował mi wcisnąć jakieś Combo które właśnie przeszło kapitalny remont odpuściłem sobie tego mechanika ,drugi powiedział ze niema problemu ale muszę zostawić auto bo musi dokładnie sprawdzić czy to na pewno ECU po 2 tygodniach zadzwoniłem do niego odpowiedział ze możne będzie miał czas w przyszłym tygodniu było jeszcze kilku mechaników ale nie będę się rozpisywał auto jest niesprawne już ponad 7 tygodni , postanowiłem sam się tym zając wiec tak wymontowałem Ecu sterownik silnika ,Stacyjkę i immobilizer moje pytanie jest następujące , wiem ze muszę wymienić ecu, immobilizer i kosteczki w pilocie nie jest to jakiś wielki problem pozostaje tylko zakup części moje numery na ecu to 8973003261 , 12214079,1.7l/tx2 odczyt z komputer Diesel (17-DT-HDRC)
    na które numery mam patrzeć przy zakupie używanych części bo jakoś nic nie mogę znaleźć na eBay o numerach podanych powyżej czytałem również ze po wymianie tych trzech części nie trzeba nic adoptować programować kodować czy to prawda
    z góry dziękuje za pomoc .
    dodam jeszcze ze nie mieszkam w Polsce
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 26  
    Kup sterownik o tych samych nr. i przegraj oryginalny soft
    pozdr.
  • Poziom 2  
    Witam zrobiłem tak jak napisał Trawik czyli sterownik o tych samych numerach wysłałem do fachowca przegrał oprogramowanie ze starego do nowego , niestety auto odpala i po chwili gaśnie , mruga pomarańczowa kontrolka (auto z kluczykiem), czy coś robię nie tak ?
    czytałem ze mogę zamontować komplet o podobnych numerach czyli ECU,Immobilizer (plastik kolo stacyjki) i pastylki z kluczyka ,ktoś mi powiedział ze w corsa i combo muszę wymienić jeszcze licznik i Body Control Module wtedy nic nie trzeba programować , Jak to wygląda w praktyce,
  • Poziom 16  
    Blokuje go immo, adoptowałeś nowy sterownik ?
  • Poziom 18  
    Jeżeli sterownik jest sklonowany to immo nie powinno wywalać .
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Skąd sugestia że to wina immo.
    To nie VAG że jak trzyma immo to zapala i gaśnie.
    Odczytaj błędy jakie są zapisane. Ta kontrolka informuje o tym że są zapisane błędy w aucie.
  • Poziom 2  
    to jest sterownik na pompie
  • Poziom 32  
    Bo do takiego fachowca wysłał albo tak się dogadali, jeśli na starym palił a na klonie nie pali to sprawa jasna, źle zrobiony klon
  • Poziom 14  
    Wydaje mi się że jak zrobiłeś klon starego sterownika to pętle stacyjki i pestkę zostaw starą a nie ten co kupiłeś ze sterownikiem