Witam po długiej nieobecności, normalnie sam staram się rozwiązywać swoje problemy ale tym razem rozkładam ręce padł mi komputer (Ecu) w moim oplu Combo a mianowicie gdy silnik porządnie się rozgrzeje i pod maska temperatura wzrośnie, silnik się wyłącz postoi 20 -30 min i wszystko wraca do normy wykluczam EDU Sterownik pompy przeprowadziłem prosty test odpaliłem silnik podgrzałem ecu opalarka i silnik zgasł następnie szybko go ochłodziłem zimnym powietrzem i wszystko wróciło do normy, pierwszy mechanik powiedział ze naprawa tego elementu jest tak droga ze przekracza wartość auta , na sile próbował mi wcisnąć jakieś Combo które właśnie przeszło kapitalny remont odpuściłem sobie tego mechanika ,drugi powiedział ze niema problemu ale muszę zostawić auto bo musi dokładnie sprawdzić czy to na pewno ECU po 2 tygodniach zadzwoniłem do niego odpowiedział ze możne będzie miał czas w przyszłym tygodniu było jeszcze kilku mechaników ale nie będę się rozpisywał auto jest niesprawne już ponad 7 tygodni , postanowiłem sam się tym zając wiec tak wymontowałem Ecu sterownik silnika ,Stacyjkę i immobilizer moje pytanie jest następujące , wiem ze muszę wymienić ecu, immobilizer i kosteczki w pilocie nie jest to jakiś wielki problem pozostaje tylko zakup części moje numery na ecu to 8973003261 , 12214079,1.7l/tx2 odczyt z komputer Diesel (17-DT-HDRC)
na które numery mam patrzeć przy zakupie używanych części bo jakoś nic nie mogę znaleźć na eBay o numerach podanych powyżej czytałem również ze po wymianie tych trzech części nie trzeba nic adoptować programować kodować czy to prawda
z góry dziękuje za pomoc .
dodam jeszcze ze nie mieszkam w Polsce
na które numery mam patrzeć przy zakupie używanych części bo jakoś nic nie mogę znaleźć na eBay o numerach podanych powyżej czytałem również ze po wymianie tych trzech części nie trzeba nic adoptować programować kodować czy to prawda
z góry dziękuje za pomoc .
dodam jeszcze ze nie mieszkam w Polsce