Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kaspersky 2015 - Kaspersky a bezpieczne pieniądze.

czesterw 10 Sie 2015 14:01 3330 5
  • #1 10 Sie 2015 14:01
    czesterw
    Poziom 9  

    Witam
    Od pół roku borykam się z aplikacją bezpieczne pieniądze w antywirusie Kaspersky 2015.Mam Windows'a 7 Home Premium system 64-bitowy.
    Podczas włączenia tej aplikacji i próbie wejścia do mojego banku
    Pojawia się żółte tło z żółtą ramką (ramka winna być zielona) z komunikatem
    Wykryto problem podczas weryfikacji certyfikatu.Usługa weryfikacji certyfikatu jest niedostępna (błąd: 0x000000ff). Odwiedzanie tej strony nie jest zalecane. Po chwili pojawia się następny komunikat:
    "uruchomienie bezpiecznej przeglądarki nie powiodło się"
    Nie mam możliwości wejścia do banku.
    Wielomiesięczna wymiana informacji z Pomocą Techniczną Kasperskiego nie daje
    żadnych pozytywnych efektów.
    Otrzymuję wiele różnych poleceń o usunięciu niekompatybilnych programów,o zastosowaniu różnych narzędzi typu AdwCleaner,odinstalowania i ponownego zainstalowania Kasperskiego,usuwania różnych plików w trybie awaryjnym.Wykonywania raportów narzędziem GetSysteminfo.
    Zmianą wartości w kluczu rejestru - HKEY_LOCAL_MASCHINE we wpisie "Ins_InitMode" z zera na jedynkę.
    Sytuacja wygląda tak,że każdorazowo po wykonaniu zalecanych czynności
    bezpieczny bank wyświetla się w zielonej ramce,komunikat "uruchomienie bezpiecznej przeglądarki nie powiodło się" też się wyświetla,ale do banku bezpiecznie mogę wejść (taką przynajmniej mam nadzieję).
    Po restarcie komputera,np uruchomieniu go na drugi dzień wszystko wraca do
    "normy".Jest zółte tło,informacja o błędzie certyfikatu,komunikat jak wyżej i
    "kicha" lub kaplica.
    Ostatnio doszedłem do takiej wprawy,że zmieniam tylko zero na jedynkę w rejestrze,restartuję kompa i działa do następnego wyłączenia komputera.
    Może ktoś na forum mi pomoże. Będzie mądrzejszy od pseudo specjalistów
    ze znanego klanu. Pozdrawiam Czesław

    0 5
  • #2 10 Sie 2015 14:29
    Domino_2
    Pomocny dla użytkowników

    Przeskanuj komputer programem MBAM i usuń wszystko co znalazł, a następnie zamieść logi z FRST, wówczas będzie można coś pomóc.

    0
  • #4 11 Sie 2015 11:46
    czesterw
    Poziom 9  

    Witam
    Serdecznie dziękuję za pomoc.
    Dokonałem skanowania programem Malwarebytes,odpowiedni plik zapisałem.
    Usunąłem zaznaczone przez program pozycje i zrestartowałem kompa.
    Uruchomiłem Kasperskiego ,bezpieczne pieniądze i ucieszyłem się,że jest OK.
    Ramka zielona,konto się otwiera.Myślę,że po problemie.
    Dziś rano wszystko się powtarza jak poprzednio opisane.Nie mogę wejść do banku.
    Przeskanowałem jeszcze raz.Malware już nic nie wykrył.
    W zakładce "Historia"programu Malwarebytes w Kwarantannie znajduje się 38 plików
    z datą 15maja m2015r i 10 sierpnia 2015r.
    Czy je usunąć?Jest taka opcja.
    W instrukcji robienia loga z FRST jaką znalazłem w internecie(http://forum.komputerswiat.pl/topic/51272-instrukcja-robienia-loga-z-frst/ ) jest

    Brak raportu Addidion.
    Plik Addition tworzy się tylko raz ale jeśli padnie prośba o podanie tego pliku po raz drugi to proszę zaznaczyć opcję Addition.txt.
    Naprawa poprzez skrypt.
    Każdy dostanie skrypt dopasowany do tematu.Gdy dostaniemy ten skrypt należy zapisać go w notatniku pod nazwą fixlist.txt i położyć obok narzędzia FRST.Po kliknięciu w Fix plik fixlist.txt zostanie automatycznie przetworzony i usunięty a powstanie plik fixlog.txt.Proszę ten plik pokazać na forum.

    Nie wiem co to jest i jak to się robi?
    Załączam trzy pliki otrzymane z programu FRST64.exe
    Pytanie,co mam teraz zrobić. Czesław

    1
  • #5 11 Sie 2015 12:12
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    Odinstaluj Ipla Packages, SmartPCFix 3.09, TreeSize Free 2.7.0.168 Packages. Otwórz notatnik systemowy i wklej:

    Cytat:
    Task: {350DFB80-6591-4927-A390-F4C042CB78B7} - System32\Tasks\SpyHunter4Startup => C:\Program Files\Enigma Software Group\SpyHunter\Spyhunter4.exe
    Task: {6B2D9844-D72E-4062-98ED-F1E5B611CA43} - System32\Tasks\{21028718-2E93-45A8-81AA-76F641ACA1E8} => pcalua.exe -a C:\Users\Czesław\AppData\Roaming\webssearches\UninstallManager.exe -c -ptid=exp <==== ATTENTION
    Task: {9D06AC2B-1529-42EF-9333-097980CD5A14} - System32\Tasks\{055F62E5-BA19-47BB-A05C-48D55002DE42} => pcalua.exe -a C:\Users\Czesław\AppData\Roaming\sweet-page\UninstallManager.exe -c -ptid=cor
    Task: {BAED993D-DF3B-40E5-B312-575132BA6DF4} - \ec07198b-ffd6-43cf-acdf-bdd08809af7d-4 -> No File <==== ATTENTION
    ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No File
    CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
    SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    BHO: TxetMakeru -> {9BBDEBEF-7962-B104-B2DB-27AA060E4A39} -> No File
    BHO-x32: TxetMakeru -> {9BBDEBEF-7962-B104-B2DB-27AA060E4A39} -> No File
    FF Extension: Jungle Net - C:\Users\Czesław\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\xgngsi13.default-1416605593136\Extensions\{3726d063-6d97-46a5-aac2-28a80255a4a3}.xpi [2015-07-06]
    StartMenuInternet: (HKLM) OperaStable - C:\Program Files (x86)\Opera\Launcher.exe http://www.delta-homes.com/?type=sc&ts=14...id=WDCXWD1002FAEX-00Y9A0_WD-WMAW3073458134581
    S4 SpyHunter 4 Service; C:\Program Files\Enigma Software Group\SpyHunter\SH4Service.exe [1025920 2014-11-02] (Enigma Software Group USA, LLC.)
    S4 LMIRfsClientNP; no ImagePath
    S3 ALSysIO; \??\C:\Users\CZESAW~1\AppData\Local\Temp\ALSysIO64.sys [X]
    S3 BRDriver64; \??\C:\ProgramData\BitRaider\BRDriver64.sys [X]
    S3 cpuz134; \??\C:\Users\CZESAW~1\AppData\Local\Temp\cpuz134\cpuz134_x64.sys [X]
    S3 EagleX64; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleX64.sys [X]
    S2 LMIInfo; \??\D:\Program Files (x86)\LogMeIn\x64\RaInfo.sys [X]
    U2 V2iMount; no ImagePath
    2015-07-30 17:49 - 2015-07-30 17:49 - 00002988 _____ C:\Windows\System32\Tasks\{320C1FA1-C1BA-4FFA-99DD-C4EACDF3E47C}
    2015-07-28 18:18 - 2015-07-28 18:18 - 00003240 _____ C:\Windows\System32\Tasks\{F4CE4113-8FA5-4AC1-9B31-F5CC33B31A73}
    2015-08-09 17:33 - 2015-05-18 19:19 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
    C:\ProgramData\11s33CJT5.dat
    EmptyTemp:

    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
    Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix. Odinstaluj Chrome zaznaczając usunięcie danych przeglądania.
    Najpierw możesz wyeksportować zakładki: https://support.google.com/chrome/answer/96816?hl=pl
    Później zainstaluj stabilną wersję: https://www.google.pl/chrome/browser/desktop/

    0
  • #6 21 Mar 2016 10:36
    czesterw
    Poziom 9  

    Witam
    Problem rozwiązałem następująco:
    "Podziękowałem" firmie kasperski za ponad trrzyletnią owocną współpracę,odinstalowałem Kasperskiego i zainstalowałem darmowy program Avast
    i jak narazie jestem z niego bardzo zadowolony.Nie mam taqkich kłopotów jak z Kasperskym" Pozdrawiam Czesław

    0