Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault laguna || (krolawa lawet) 1.9dci 2002rok 120km

11 Sie 2015 14:45 2916 3
  • Poziom 8  
    Witam problem tkwi w tym iż zakupiłem auto dwa tygodnie temu laguna pracowała bardzo ładnie i cicho z turbina jest na gwarancji .. po tygodniu wstawiłem auto na serwis w pobliżu zmienili tuleje z tyłu na belce na oryginalne( hutchinsona ) okazało się że do wymiany jest także klapa gasząca (kapał z niej olej). Po odebraniu z serwisu auto zaczeło kopcić na biało czasami na czarno znacznie głosniej pracowal silnik, klapa gasząca była zamawiana na po nr VIN i nie jestem w 100%pewny czy jest naprawdę oryginalna, nie byłem przy naprawie.... Po odbiorze na drugi dzień jeździłem trochę komputer pokazywał olej ok. Do wymiany był tylko czujnik prędkości prawy tył i pokazywał ( serv ) na liczniku. Nie było abs, po podłączeniu pod komputer pokazywał błąd (czujnik prędkosci prawy tył) w aucie był płyn chłodniczy, wszystko ok tylko że kopcił, klika dni później pojechałem 1km i zaczoł tracić moc i gasł Odczekałem trochę czasu i było wporządku jak wracałem przed domem zgasł znowu odczekałem i dolałem wody bo się okazało że nie było wogóle i dojechałem do domu wtedy też przed powrotem pokazała się kontrolka od oleju i stop czerwony na liczniku. Na drugi dzień poprosiłem znajomego mechanika, który nie chciał sie podjąć naprawy, laguna głośno grechotała jak zwykły diesel i było słychać syczącą turbinę okazało się ze przewody koło turbiny były dziurawe, poprawiliśmy przewody bardzo dobrze złączyliśmy .. na próbę będę wymieniał później na nowe. Po odpaleniu laguna przestała grechotać, lecz turbina nadal syczy. Muszę dolać olej. Nie odpalam jej jeśli jest ktoś kto pomoże bardzo proszę o pomoc,jeśli ktoś uważa że moja wypowiedź jest nie dokładna widocznie się nie zna ponieważ bardzo się starałem by opisać wszystko dokładnie proszę o pomoc pozdrawiam wszystkich
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 31  
    Musisz ustalić dlaczego turbina jest głośna ,są 2 powody;nieszczelności ,rozsypane turbo to na początek.
  • Poziom 14  
    Uszczelka głowicy do wymiany
  • Poziom 36  
    Kontrola prawidłowego podłączenia przewodów podciśnieniowych i rzeczywistego podciśnienia w układzie