Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem - Jak podłączyć ONKYo tx-sr605 aby odtwarzał muzyke z telewizora

ZBjcCCA 12 Sie 2015 13:41 1194 5
  • #1 12 Sie 2015 13:41
    ZBjcCCA
    Poziom 2  

Witam. Zwracam się do was z pytaniem. Sytuacja wygląda tak. Posaidam amplitunera firmy ONKYO tx-sr605. Mam podłączony cały zestaw domowy(subofor, głosniki itd.) przez kable HDMI, wyjście przez dekoder NC+ do telewizora. Wszystko śmiga, ale nie wiem co zrobić aby całość również odtwarzała muzykę z telewizora. Przykład: oglądam sobie mecz na losowym programie przez satelitę przez cale osprzętowanie , po meczu chcę posłychac muzyki z YT na telewizorze jednak musze się zadowolić głośnikami wbudowanymi w telezior. Co musze zrobić, jest wgl taka możliwość, aby telewizor odtwarzał rownież muzykę przez sprzęt audio (może jakiś kabel, może inaczej podłączyć)? Dodam że jestem zielony w tych sprawach. Pozdrawiam! :)

0 5
  • #2 12 Sie 2015 14:17
    Polon_us
    Poziom 40  

ZBjcCCA napisał:
    Mam podłączony cały zestaw domowy(subofor, głosniki itd.) przez kable HDMI, wyjście przez dekoder NC+ do telewizora.

Proszę dokładnie opisać połączenia między dekoderem, telewizorem i wzmacniaczem. Co z czym i jakimi kablami jest podłączone. Podany przez kolegę opis jest, mówiąc oględnie, mało precyzyjny.

Również proszę podać model telewizora i dekodera.

0
  • #3 12 Sie 2015 15:30
    ZBjcCCA
    Poziom 2  

Telewizor Sony KDL-50W805B dekoder: HDS7241/91
    1. Kabel HDMI: Telewizor jest połączony z amplitunerem standardowym kablem HDMI
    2. Kabel HDMI: Z amplitunera wychodzi inny kabel HDMI który jest połączony z dekoderem

Droga dzwięku: od Dekodera przez amplituner do telewizor

Tak wygląda całe okablowanie, reszta jest podpięta do wzmacniacza.

0
  • #4 12 Sie 2015 16:43
    Polon_us
    Poziom 40  

ZBjcCCA napisał:
    reszta jest podpięta do wzmacniacza.