Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Skoda Octavia II - Drżenie listwy wtryskowej/wyciek oleju

dawido000 13 Aug 2015 10:59 6987 51
    dawido000
    Level 10  
    Jestem amatorem, jeżeli chodzi o serwis pojazdów. Ale lubię czasem zajrzeć pod maskę i spróbować coś rozgryźć.

Mam takie problemy:
    1. Świeci mi się kontrolka, że żarówka przepalona mimo że wszystkie są sprawne. Stało się to po wkręceniu nowej żarówki H7.

2. Listwa wtryskowa (od gazu) silnie drga. Czy to jest normalne? Załączam film.

3. Na załączonym filmie (w drugiej połowie) pokazałem miejsca pochlapane przez olej. Czy to jakiś wyciek/uszkodzona uszczelka?

4. Samochód mi się dusi przy odpalaniu. Ale jak już uda mu się przegryźć przez te zadyszki to zaczyna pracować równo. Czego może być to wina?

• Helpful post
    tzok
    Moderator of Cars
    1) Powinien się wyświetlać komunikat o którą żarówkę mu chodzi (ew. można podejrzeć VCDSem). Wymień ją. Stosuj markowe żarówki o nominalnych mocach, każde odstępstwo mocy żarówki zaowocuje zaświeceniem kontrolki.

2) Przy takim montażu listwy możne powiedzieć, że to normalne... dalej od głowicy już się ich chyba nie dało zamontować.

3) Zapewne tak, na zdjęciu to ciężko stwierdzić.

4) Instalacji LPG. Albo rozkalibrowana albo popuszcza gaz na postoju.

Pracuje Ci ten silnik jak stary diesel... albo nie ma ciśnienia oleju albo popychacze zaworów są do wymiany. Chyba, że to wtryski LPG Ci tak klepią - pracował na benzynie czy na LPG?
  • Helpful post
    sebap
    Level 41  
    Ile przejechane po montażu instalacji LPG? To klepanie i trudności w odpaleniu to na 99% wina wtryskiwaczy gazowych. Jaka firma tych wtryskiwaczy?
    dawido000
    Level 10  
    sebap wrote:
    Ile przejechane po montażu instalacji LPG? To klepanie i trudności w odpaleniu to na 99% wina wtryskiwaczy gazowych. Jaka firma tych wtryskiwaczy?