Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak ładowania głosników bluetooth

16 Sie 2015 12:20 750 3
  • Poziom 9  
    Posiadam głośniki bluetooth Arctic S111 BT Black 2.0. Głośniki działały bez zarzutów ale po ok 10 dniach nieużytkowania nie mogę naładować wbudowanego akumulatorka, po podłączeniu brak oznak ładowania. Ładowarka micro USB, kabel i ładowarka sprawna. Czy to możliwe że akumulatorek padł tak szybko? Jak mogę go sprawdzić? Głośniki mam 3 tygodnie ale oczywiście wyrzuciłem dowód zakupu.
  • Poziom 35  
    Może akumulator rozładował się do takiego tak niskiego poziomu, że układ ładowania nie jest w stanie rozpocząć ładowania. Prawdopodobnie musisz dostać się do akumulatorka i zmierzyć na początek jakie daje napięcie.
  • Poziom 9  
    Napięcie na akumulatorku ok, wygląda na naładowany. Niestety mimo to brak jakichkolwiek oznak życia głośników.
  • Moderator
    lookash06 napisał:
    Napięcie na akumulatorku ok, wygląda na naładowany. Niestety mimo to brak jakichkolwiek oznak życia głośników.
    - wygląda czy mierzyłeś? Jeśli napięcie spadło poniżej minimalnego to układ ładowania "nie widzi" i nie ładuje.
    lookash06 napisał:
    Ładowarka micro USB, kabel i ładowarka sprawna.
    - to samo pytanie czy sprawdzałeś, mierzyłeś?
    Co do paragonu:
    Sytuacje w których sprzedawcy dla skuteczności reklamacji żądają od konsumenta okazania paragonu są coraz częstsze. Co jednak wtedy, gdy niezadowolony konsument zgubił lub zniszczył paragon? Taka sytuacja wcale nie oznacza, że sprzedawca ma prawo odmówić kupującemu przyjęcia reklamacji.

    Sam paragon ma walor dokumentu oraz sprzedawca ma obowiązek wydać go kupującemu. Na nim znajdzie się:

    oznaczenie towaru;

    data sprzedaży;

    cena;

    sklep, w którym dokonaliśmy zakupu.

    Czym można zastąpić paragon

    Paragon stanowi dowód zakupu, jednak nie oznacza to, że jest on jedynym możliwym dowodem. Dokonując reklamacji konsument jest obowiązany do udowodnienia, że w danym dniu zakupił towar oraz zapłacił za niego określoną cenę. Ma to na celu możliwość określenia że chodzi o reklamowany produkt.

    Z tego punktu widzenia paragon jest dogodnym dokumentem, który jest potrzebny do reklamacji. Jeżeli konsument zagubił paragon lub też zniszczył go może jednak sięgnąć do innych środków dowodowych potwierdzających dokonanie transakcji zakupu.

    Oprócz paragonu można wykazać dokonanie transakcji z danym sprzedawcą za pomocą wyciągu z konta bankowego. Jest to możliwe w sytuacji, gdy za dany produkt zapłaciliśmy kartą kredytową. Oprócz tego za dowód mogą posłużyć zeznania świadków lub też oświadczenie kupującego, który jest stroną umow