Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ML-2010P - Drukarka samsung nie pobiera dobrze papieru

nieczuty 16 Sie 2015 19:56 1590 14
  • #1 16 Sie 2015 19:56
    nieczuty
    Poziom 7  

Tak jak w temacie drukarka Samsung ml-2010p nie pobiera dobrze papieru,

Daje do wydrukowania stronę testową, wszystko pięknie za każdym razem działa, daje do wydrukowania dokument z komputera, drukarka włącza się i próbuje drukować, lecz przy próbie pobrania papieru wciąga ok 5-7 cm papieru i się zacina. Dioda " ON Line / Error " świecie się na czerwono po wyciągnięciu i włożeniu ponownie papieru dioda zmienia kolor na zielony lecz po próbie kolejnego drukowania analogicznie ten sam problem.

Wyjmowałem tuner i zmieniałem na inny, czyściłem pasek rolki.

Czy ktoś ma jeszcze jakieś rady które mogły by mi pomóc (: jestem laikiem w tych sprawach i proszę o wyrozumiałość :)

Z góry dzięki za pomoc :)

2 14
  • #2 16 Sie 2015 20:43
    Bitels85
    Poziom 24  

sprawdź ustawienia formatu papieru w preferencjach druku, przytrzymaj przycisk na drukarce przez kilka sekund aż zacznie migać dioda, drukarka wydrukuje stronę konfiguracji, sprawdź czy tą stronę też zatnie

0
  • #3 16 Sie 2015 21:31
    endriuf
    Spec od drukarek

Jeśli guma rolki jest zużyta to można ją trochę obrócić, żeby lepiej brała. Nie jest przypadkiem popękana?

0
  • #4 16 Sie 2015 22:32
    copyman
    Specjalista - kserokopiarki

Po prostu wymień rolkę i separator . To powszechna usterka w tym modelu. Guma niestety pęka a separator robi sie twardy. Po wymianie bedzie jak nowa.

C.

1
  • #5 17 Sie 2015 17:33
    Bitels85
    Poziom 24