Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
AM TechnologiesAM Technologies
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW E36 M50 - sterownik silnika

18 Sie 2015 12:04 1635 9
  • Poziom 6  
    Komputer motronic bosch z m50 b20

    Silnik faluje, dopala mieszanke w tlumiku.
    Po podpieciu czujnika wałka rozrzadu dzieja sie cyrki(testowane na 3 sztukach).
    Po rozgrzaniu odciecie paliwa na 3000 rpm.

    Zdjalem gorna pokrywe sterownika, sciezki przy niektorych laczeniach nie wygladaja dobrze, przypalily sie? Niech ktos prosze spojrzy fachowym okiem.

    BMW E36 M50 - sterownik silnika BMW E36 M50 - sterownik silnika BMW E36 M50 - sterownik silnika BMW E36 M50 - sterownik silnika BMW E36 M50 - sterownik silnika BMW E36 M50 - sterownik silnika BMW E36 M50 - sterownik silnika
  • AM TechnologiesAM Technologies
  • Poziom 43  
    Raczej zimne luty szczególnie na fot.3
  • AM TechnologiesAM Technologies
  • Poziom 6  
    Cytat:
    Skup się na synchronizacji wałka z czujnikiem wału.

    Cos wiecej na ten temat?


    Skoro sa zimne luty, to sterownik nie bedzie dzialal prawidlowo, prawda? Oddac do przelutowania, czy sprobowac wygrzac?
    LPG bylo II gen, jest odlaczone (swoja droga na lpg tez strzelal w dolot, przy odlaczonym czujniku walka), tak zalatwiona zostala przeplywka. Jest druga, ale czy sprawna, to cholera wie. Jak ja odlaczam to nie ma zmiany w pracy silnika.
  • Poziom 43  
    idealbonieide napisał:
    Jak ja odlaczam to nie ma zmiany w pracy silnika.

    Sterownik jest adaptacyjny , nauczy się zepsutej przepływki i nie będzie chciał na sprawnej działać.
    Na mapach bez przepływki też.

    Jakieś błędy?

    To nie są zimne luty bo i z czego?
    To normalka.

    Ten silnik nigdy na 1, 2 gen gazu nie będzie prawidłowo pracował, never.
  • Poziom 6  
    Pisalem wczesniej, ze LPG jest odlaczone. Cyrki dotycza benzyny. Dopoki na benzynie nie bedzie chodzila tak jak powinna, to nie ma dla mnie tematu LPG.
    Jest jakas mozliwosc sprawdzenia przeplywki?
  • Poziom 6  
    tak, cale
    na benzynie strzela w kolektor z czujnikiem wałka, bez dopala mieszanke w tlumiku
    na lpg przelaczylem, strzelil na jalowych w dolot, to sobie dalem spokoj. wywalilem go rowniez z dolotu - jest nowa guma dolotu i obudowa filtra powietrza.
    sciagalem juz kolektor, sprawdzilem wszystkie weze, zlozylem go jednak na starych uszczelkach bo wygladaly dobrze
    wczoraj kupilem nowe i dokonam operacji jeszcze raz
    czyli mowisz, ze plytka sterownika wyglada ok?

    a co z ta synchro czujnika wałka z tym od wału? robi sie to mechanicznie przez ustawienie rozrzadu, czy sa to ustawienia serwisowe poprzez zlacze diagnostyczne?
  • Poziom 6  
    Zdjalem gume izolacyjna z wiazki od kostki czujnika wałka.
    Urawny przewod koloru zoltego. 2cm dalej ktos juz "dorabial" jeden przewod skrajny. Nie weim jaki kolor. W srodkowym pinie siedzi czarny. Ktory za chwile tez sie urwal.
    Polaczylem calosc tak jak bylo.

    pin 1 jakis tam dorabiany
    pin 2 czarny
    pin 3 zolty

    Auto tak jak wczesniej odpala na 1 sekunde i gasnie.
    :O