Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Maszt od wózka widłowego -

grzesiek648 18 Aug 2015 19:23 1536 9
  • #1
    grzesiek648
    Level 9  
    Witam
    mam problem z masztem od wózka widłowego, maszt podpinam na tył do c-360, podnosi dobrze, problemem jest opuszczanie, widły opuszczają się bardzo szybko (bezwładnie), z ciężarem nie można pracować aby czegoś nie uszkodzić, podłączone jest to pod wyjście od kipra lewe.

    Proszę o podpowiedź jak prawidłowo to podłączyć aby praca z tym sprzętem była komfortowa i BEZPIECZNA!!
  • #3
    grzesiek648
    Level 9  
    tak też myślałem, tylko w którym miejscu najlepiej zamontować dławik, i jaki najlepiej zamontować
    ?
  • #5
    pp_pablo
    Level 24  
    Tak jak pisze kolega Strumien swiadomosci dławik powinien być przy siłowniku. Od jakiego wózka masz maszt?
  • #6
    grzesiek648
    Level 9  
    opisany jest jako WW 1216

    Dodano po 10 [minuty]:

    jeżeli zamontował bym dławik przy samym siłowniku to czy na pusto widły będą się opuszczać
  • #7
    Strumien swiadomosci swia
    Level 43  
    grzesiek648 wrote:
    jeżeli zamontował bym dławik przy samym siłowniku to czy na pusto widły będą się opuszczać

    Twoje pytanie jest zgoła dziwne bo w każdym maszcie, dźwigu i podnośniku są dławiki i jakoś się opuszcza.
  • #8
    janek1815
    Level 38  
    Tylko i wyłącznie przy samym siłowniku. Pomyśl co będzie jak będzie gdzieś dalej i pęknie wąż łączący siłownik z dławikiem. Jak to znajomy mówi dławik nie jednemu życie uratował.
  • #9
    grzesiek648
    Level 9  
    właśnie tak też sądzę, bezpieczeństwo jest najważniejsze
  • #10
    wopor
    Level 32  
    Jeżeli masz typowy masz to on ma 2 siłowniki i funkcje dławienia przejmuje rozdzielacz,wąż zasilający jest osłonięty bo zasilanie przychodzi do jednego z siłownika i tam jest rozdzielany na drugi siłownik,gdyby jednak coś się stało z wężami to podstawową i naczelną zasadą bezpiecznej pracy ,nie stoimy pod podniesionym ciężarem, szybkość opuszczania i podnoszenia właśnie reguluje rozdzielacz wielkością wychyłu dżwigni i ilości przepływu oleju, w nowszych konstrukcjach jest jeszcze czujnik obciążenia(im większy ciężar tym większe ciśnienie w siłownikach) wykorzystywany w systemach np SAS, jężeli chcesz bezpiecznie pracować to zainstaluj rozdzielacz od tego wózka co maszt.