Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 206 2.0 - Wymiana maglownicy i brak wspomagania

20 Sie 2015 20:41 2088 4
  • Poziom 22  
    Witam
    Obecna maglownica ma spory luz. Brak wycieków i wpomaganie działa prawidłowo, tz jest delikatny opór przy wysunięciu listwy w lewo, ale na kołach tego nie czuć, tylko na stole warsztatowym po demontażu magla z auta.

    Zakupiłem maglownicę używaną, na stole pracuje elegancko, płynnie bez zacięć. Brak luzów. Po montażu na aucie, zalaniu płynem i odpowietrzeniu. Wspomaganie nie działa. Sama maglownica stawia duży opór i ręcznie nie można jej przesunąć lewo prawo (końcówki odkręcone) - kierownicą owszem, ale czuć delikatny opór. Podczas jazdy oczywiście brak wspomagania i koła nie wracają do pozycji zero.
    Na odpalonym silniku przy skrajnych położeniach słychać prace pompy ( tak jak i na starym maglu)
    Zamiana przewodów nie wchodzi w grę, gdyż są różne średnice.

    Zamontowałem ponownie stary magiel i wszystko działa - tylko jest luz na listwie.

    Teraz pytanie - jak może być przyczyna w/w braku wspomagania po zmianie maglownicy?
  • Poziom 22  
    Czy objawem jest również to, że maglownica stawia duży opór przy próbie ręcznego ruchu listwą? ( na zapiętych przewodach) - bez nich porusza się bez oporu.

    Rozumiem werdykt - zakupiona maglownica jest do zwrotu?
  • Poziom 22  
    Maglownica faktycznie okazała się uszkodzona, podmieniona na kolejny egzemplarz. Działa ok.