Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen C4 1.6 2005 - Przepalający się bezpiecznik rozrusznika

22 Sie 2015 15:56 7992 55
  • Poziom 5  
    Witam, dzisiaj kupiłem Citroena C4, po przyjeździe do domu rozrusznik nie reagował na kluczyk i kontrolki też nie przygasały. Sprawdzilem bezpiecznik i byl przepalony, więc go wymieniłem. Krótka przejażdżka i sprawdzenie czy działa i znowu zonk przepalony, zdążył zrobić minimalny ruch jedynie. Co może być wedlug was, bo jestem zielony w elektryce?
  • Admin grupy Samochody
    Masz tam kolego zwarcie, prawdopodobnie gruby przewód od akumulatora do rozrusznika jest przetarty i dotyka do masy.
  • Poziom 5  
    Nie mam niestety mozliwosci sprawdzenia tego, wiec jutro to zobacze. Czy dostep do tego przewodu jest latwy ? I wystarczy zaizolowac go ??
  • Poziom 32  
    A nie ma tam czasem bezpiecznika na elektromagnes jak w peugotach?
    Wtedy do wymiany elektromagnes.
  • Poziom 5  
    Nie wiem czy to ma jakis zwiazek z tym ale u sprzedawcy palil za kazdym razem a po jexdzie autostrada gdy silnik jest goroacy spalil sie dwa razy. Moze uzyc 25 amperow zamiadt 20?
  • Poziom 32  
    Czyli od elektromagnesu. Rozrusznik do regeneracji.
  • Poziom 5  
    Mieszkam w uk a tutaj ludzie poprostu wymieniaja.... Czyli wymiana rozrusznika i po klopocie?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Zaraz do wymiany... Najpierw zajrzyj tam i sprawdź, czy nie jest to jakaś błaha usterka, jak np przypalony przewód, który ktoś ułożył nie tak, jak trzeba. Bo skoro pojeździe, pomyśl co tam się mogło stać.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 5  
    Samochod jest kupiony za smieszne pieniadze wiec najpierw wyprobuje patent z wiekszym bezpiecznikiem i jak to nie pomoze to wizyta u elektryka
  • Poziom 43  
    kamson92 napisał:
    woec najpierw wyprobuje patent z wiekszym bepieckiem