Raczej ty nie dałeś rady, przedstaw własne obliczenia dowody jak jest według ciebie, skoro fizyka Niutona jest dla ciebie niewiarygodna.
Cóż nie pasują wyliczenia do twojego błędnego przekonania, przypuszczam że korzystałeś ze wzoru na prędkość odrzutu pojazdu: (m1*v1)/m2=v2, masa wody wyrzucona razy prędkość odrzutu masy wody, podzielone przez masę pojazdu, tylko nie uwzględniłeś tego że ta masa wody jest pobierana i ciągle odrzucana a raczej ciągle odpychana i to w ruchu. Nie trzeba odrzucać, odpychać takiej samej masy co pojazd, żeby poruszać się z prędkością masy odrzuconej, odpychanej, wystarczy masa razy prędkość która będzie większa od oporów płynięcia pojazdu.
Dla przykładu tutaj eksperyment z łódką napędzaną odrzutem
http://www.duckworksmagazine.com/03/r/articles/jet/drive1.htm
z pompą o wydajności maksymalnej 200 US Gallon Per Minute czyli (3,78541178 * 200) / 60 = około 12,6 l/s czy kg/s, w teście było mniej bo pod większym ciśnieniem. Z ciekawości policzmy, podane jest że maksymalna osiągnięta prędkość łodzi to 5 mph = 2,2352 m/s, dysza 24 mm, ciśnienie 30 psi = 206842,7184 Pa.
((2*206842,7184)/ 1000)^0,5 = 20,3392585116 m/s wypływa woda z dyszy.
20,3392585116 * (3,14159 * (0,024/2)^2)) = 0.009201256 m3/s to jest 9,2 l/s około 9,2 kg/s.
9,2kg*20m/s = 184 N = 18,75 kg = 41 pound, siły ciągu odrzutu, a więc woda i powietrze stawiają taki opór przy prędkości łódki 2,2m/s.
Masa łódki z dwojgiem pasażerów to ponad 100kg, według ciebie niemożliwe żeby to mogło płynąć, bo odrzuca tylko 9 kg/s.
Skoro konstruujesz jetpack "Amberjeta" to zapewne posiadasz skuter, nie pozostaje nic innego jak zmierzyć prędkość wypływu profesjonalnym sprzętem, albo mierząc czas napełnienia zbiornika. Może wtedy się przekonasz.