Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Laguna II 1.9 130 km

Cwiety_79 23 Sie 2015 22:50 963 6
  • #1 23 Sie 2015 22:50
    Cwiety_79
    Poziom 2  

    Witam. Szukałem na Forum podobnych objawów , ale nie znalazłem nic co pomogłoby mojej Lagunie . A mianowicie od niedawna jestem posiadaczem Laguny II po lifcie,z rzekomo jednym z najlepszych silników Diesla w nich montowanych. Mój problem polega na tym , że świecą się kontrolki- serwisowa i od silnika, oraz wyświetlają się 2 komunikaty check injection i check emisions . Objawy to brak mocy , ale nie zawsze . Gdy odpalę auto ,cięgno od turbiny podnosi się i przez moment jest u góry po czym spada , jeżeli ruszę z miejsca od razu po odpaleniu za nim cięgno spadnie to auto chodzi normalnie i wystarczy , że podczas jazdy ,na przykład wrzucę na chwilę na luz i auto pochodzi na wolnych obrotach traci moc . Samochód 4 dni stał u elektronika po czym się poddał. Sprawdził instalację -OK, czujnik podciśnieniowy -OK, EGR -OK , turbo -OK, przewody podciśnieniowe- OK , stwierdził , że prawdopodobnie MAP-SENSOR ,wymieniłem i dalej to samo. Myślałem , że może coś od DPF-u , bo jak zaprowadziłem do elektronika to świeciła się kontrolka i mi ją zgasił, a po około 1000km znowu się zapaliła , ale to chyba nie to bo dzisiaj włączyło się wypalanie i po przejechaniu około 20km zgasła i chwilowe spalanie wróciło do normy. Pomóżcie ,bo już nie wiem co robić.

    0 6
  • #2 23 Sie 2015 23:28
    leonek4
    Poziom 28  

    Podaj jakie błędy wyrzuca sterownik.

    0
  • #3 24 Sie 2015 07:16
    robi1214
    Poziom 31  

    Jakieś dane z diagnostyki? Szczególnie - odczyt zapełnienia fap oraz ciś.różnicowe.

    0
  • #5 24 Sie 2015 09:36
    Cwiety_79
    Poziom 2  

    Dziękuje za zainteresowanie. Jeżeli chodzi o błędy po podpięciu clipa , to pokazuje czujniki sterowania turbiną ,ale one ,jak wspomniełem wcześniej działają i można je skasować po czym gaśnie kontrolka silnika i komunikat check injection , jest jeszcze jeden błąd którego nie da się zgasić , przerwany obwód czujnika wyrównania ciśnień DPF ,myślałem ,że tam jest problem , ale po wczorajszym wypalaniu zgłupiałem , bo wszystko przebiegło zgodnie z instrukcją , a przecież to właśnie ten czujnik steruje wypalaniem ,chyba ,że się mylę. Natomiast jeżeli chodzi o Filtr cząstek stałych , to przed zaprowadzeniem do elektronika go wyciągnąłem i odciąłem tył, uwierzcie mi koledzy wyglądał jak nowy ,mimo to wziąłem karchera i go przemyłem najpierw czystą wodą ,dosłownie przez moment leciała czarna później czyściutka , dodatkowo przemyłem go płynem do czyszczenia sadzy i ponownie karcherem , więc wydaje mi się ,że nie tam tkwi problem. Naprawdę nie mam już pomysłów.

    1
  • #6 24 Sie 2015 09:54
    atego20
    Poziom 13  

    Daj zrzuty
    Ile popiołu widzi?

    0
  • #7 24 Sie 2015 12:19
    Cwiety_79
    Poziom 2  

    Sory , ale nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym popiołem

    1