Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie zestawu 5.1 do laptopa/PS4

Junishi 25 Sie 2015 00:34 3534 16
  • #1 25 Sie 2015 00:34
    Junishi
    Poziom 6  

Witam serdecznie. Kieruje sie do Was - ekspertów, z prośbą o pomoc, jak mniemam dla Was w prostej sprawie. Otóż zamierzam kupić mały system kina domowego, jako że będzie to dla mnie nowość, nie będe wydawał na niego za dużo pieniędzy. Niestety jestem bardzo zielony w te sprawy i nawet nie wiem jak miałbym go podłączyć, co do niego dokupić itp.

Otóż zamierzam kupić ten prosty i tani zestaw: Sumvision V-Cube 5.1 Bluetooth Home Cinema Surround Sound Speaker System Remote

Moderowany przez Mirek Z.:

Link do aukcji usunąłem: https://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php - p.3.1.18.

Moim celem jest osiągniecie akceptowalnego dźwięku podczas oglądania filmów na laptopie oraz grania w gry na PS3/PS4 (dźwięk z TV jest słaby).

Pytanie moje zatem jest takie - jak wygląda proces podłączenia takiego zestawu do laptopa (ASUS X550C) lub Playstation 3/4. Z tego co wiem, podłączenie tego zestawu do TV mija się z celem, dlatego chciałbym móc go podłączać do lapka/PS.

Czy potrzebuje jakiś przejściówek do tego? Specjalnej karty dźwiękowej w laptopie? Co potrzebuje by osiągnąć dźwięk ze wszystkich głośników w dobrej jakości?

Z góry dziękuje za odpowiedź!

0 16
  • #2 25 Sie 2015 06:42
    romeok01
    Poziom 35  

To jest zestaw głośników przeznaczonych do komputerów z analogowym wyjściem na 6 głośników. Laptop pewnie takiego wyjścia nie posiada, a tym bardziej PS.

Więc pozostaje zakup głośników stereo lub amplitunera z wejściem cyfrowym toslink i zestawu głośników.

Podłączenie zestawu 5.1 do laptopa/PS4

0
  • #3 25 Sie 2015 12:45
    Junishi
    Poziom 6  

Amplitunera masz na myśli coś takiego?

Podłączenie zestawu 5.1 do laptopa/PS4 Podłączenie zestawu 5.1 do laptopa/PS4