Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Re: Negatywny test emisji spalin w golf 4.

26 Sie 2015 13:59 1107 7
  • Poziom 2  
    Siemanko mam problem ze swoim golfikiem 1.4 z 98 roku. Auto nie przeszło na przeglądzie emisji spalin. Jak robiłem test emisji spalin to wykazało, że dostaje zbyt dużo benzyny. Jakieś pomysły dlaczego tak się dzieje? Dodam jeszcze, że robiłem test kompresji i był idealny. Dodać jeszcze mogę, że jak się go odpali to kopci trochę takim szarawym dymem - ni to czarny ni to biały, a jak się mocno naciśnie pedał gazu to ostro kopci. Jeśli ktoś mógł by pomóc, to z góry dziękuję.
  • Poziom 43  
    Masz w ogóle katalizator?
  • Poziom 23  
    To jakie wartości ciśnienia miałeś przy pomiarze kompresji?

    Objawy wskazują na lejące wtryski.

    Moderowany przez robokop:

    Litościwie nie przyznam ostatniego, 5 ostrzeżenia. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.

  • Poziom 14  
    Wymień filtr powietrza


    Moderowany przez T5:

    Można wymienić pół auta, bo jest za dużo paliwa podawanego - więc wina leży w powietrzu?
    3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
    Ostrzeżenie.

  • Poziom 2  
    A wiec tak historia tego auta jest taka. Pewnego ranka bądź wieczoru jechała ciapata sobie po mieście pękła jej sprężyna tylna i trochę rozbiła autko ale mniejsza o to co do samego silnika dziadek tłumaczył ze podczas tego mini wypadku straciła korek od oleju bo ponoć był nie dokrecony co do samego silnika silnik nie został zawarty bo był pod testem ciśnienia na specjalnym urządzeniu czyli miał na garach 215 psi nie wiem jak to po polsku bo jestem w uk i nie wiem czego tam używacie ten mechanik co mi to sprawdzał to mechanik z jakiegoś tam salony także twierdził ze ciśnienie jest zajebiste także stwierdził że nie wyplulo uszczelki ale także powiedział mi ze to może być przez czujnik temperatury silnika bo może podawać błędne dane do komputera pokładowego dlatego ten daje większą dawkę paliwa bo ten czujnik może także być czujnikiem który bada dawkę paliwa a dodam ja do tego jeszcze ze czujnik z tego co zauważyłem to raz działa raz nie jak mu się zachce wcześniej ktoś tam też pisał o filtrze powietrza tak właśnie w tym tyg będę robił cały serwis jeśli dojde do tego co jest przyczyną dymu może także być to ten filter bo jest zajechany w 4 du* ale wątpię w to. Wracając do tego mechanika to tak samo twierdził jak ktoś tam pisał powyżej wcześniej ze to może być sombda lambda czy jak to tam się zwie. Auto posiada katalizator na sto procent. A co do tego testu spalin to właśnietego co bodajże było zbyt dużo ale dla pewności sprawdzę jutro. Dziekowka wszystkim za pomoc u podpowiedzi! Big up!
  • Poziom 20  
    Czujnik nie kosztuje dużo - możesz testowo wymienić. Filtr powietrza kiedy wymieniony?

    Aha i prośba - napisz to w sposób zrozumiały, z przecinkami i krótsze zdania. Czyta się to tragicznie.