Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Premium 450 DXI - Skrzynia biegów automat błąd MID 130 PID 33 FMI 2

szyniu 26 Sie 2015 14:49 3489 6
  • #1 26 Sie 2015 14:49
    szyniu
    Poziom 20  

    Witam mam problem z automatem w DXI Premium 450 2008 r typ skrzyni 2412c , wyskoczył komunikat złe pilotowanie sprzęgła błąd MID 130 PID 33 FMI 2
    Auto zostało ściągnięte na warsztat i tu problemy znikły razem z komunikatem więc została zdemontowana skrzynia biegów i okazało się że łapki słoneczka tarły o nity tarczy sprzęgła, podjęliśmy decyzje o wymianie łożyska i kompletnego sprzęgła na nowe oryginalne z serwisu renault .
    Następnie kalibracja NG3 test parametrów wszystkie wyszło poprawnie kalibracja ok
    Autko zrobiło 30 km i problem wrócił ale z innym fmi MID 130 PID 33 FMI 5
    Może ktoś przerabiał tego typu problem każda sugestia mile widziana z góry dzięki.

    1 6
  • #2 26 Sie 2015 16:15
    MACIEK_M
    Poziom 28  

    Użyj szukaj.

    Choćby ten wątek na elektrodzie.

    0
  • #3 26 Sie 2015 17:48
    638936
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 26 Sie 2015 22:28
    szyniu
    Poziom 20  

    Problem nie jest ciągle pojawia się i znika, łożysko nowe oryginalne z czujnikiem.
    Zawór boczny mam rozumieć któraś z cewek wolnego czy szybkiego uruchamiania sprzęgła na korpusie skrzyni z boku z prawej strony.

    0
  • #5 27 Sie 2015 06:34
    638936
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 28 Sie 2015 22:12
    szyniu
    Poziom 20  

    Dość ciekawa sytuacja, ponowiłem kalibracje sprzęgła wysterowałem zawory PWM z boku skrzyni i puki co auto przejechało jakieś 1500 km i nie było żadnych problemów, dziwna sprawa ale coś było przyczyną takiego zachowania się skrzyni więc czekam dalej co się będzie działo.

    0
  • #7 18 Wrz 2015 21:15
    szyniu
    Poziom 20  

    Problem pojawiał się i znikał więc wyciągnąłem wysprzęglik co się okazało, miałem założyć używany ale ten właśnie używany był uszkodzony bo auto nie przyjmowało gazu ale do rzeczy:
    Więc wyczyściłem odpowietrzenie wysprzęglika było zanieczyszczone pyłem sprzęgłowym i przy odpięciu wtyczki zobaczyłem dwa bardzo delikatnie pokryte nalotem piny wyczyściłem + kontakt spray i autko śmiga bez zarzutów więc możemy temat traktować jako zakończony.

    0