Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
CControls
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wyskakujące okienka - Addblock nie daje rady

smiechu23 28 Sie 2015 11:19 564 4
  • #1 28 Sie 2015 11:19
    smiechu23
    Poziom 2  

    Od jakiegoś tygodnie ze wszystkich stron wyskakują okienka i pojawiają się reklamy. Niestety addblock nie daje rady. Czyściłam Ccleanerem skanowałam Avast - dalej nic . W załączniku przesyłam raport z FRST i Addition i proszę o pomoc z góry dzięki.

    0 4
  • CControls
  • CControls
  • Pomocny post
    #3 28 Sie 2015 13:17
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    Otwórz notatnik systemowy i wklej:

    Cytat:
    Task: {3ECCC2FD-9F24-4ED3-B1EE-71F5FF5639B3} - System32\Tasks\{0F46E9C6-7705-4E98-9911-E5A173018C9E} => Firefox.exe http://ui.skype.com/ui/0/5.1.0.104.259/pl/aba...,google-chrome:notoffered;alreadyoffered
    Task: {5950615D-FD0C-4CEC-9D55-AF43398EFD06} - System32\Tasks\{6F88BF90-52A7-4B48-80EA-3F8A6B48CD1B} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.16.0.105/pl/abandoninstall?page=tsProgressBar
    Task: {A83ACCE2-5A0E-4A09-99DF-E532CBB5480A} - System32\Tasks\{1F8AC17F-913C-47C8-B25D-7E27BC4F0C3D} => Firefox.exe http://ui.skype.com/ui/0/5.1.0.104.259/pl/aba...wser2,google-chrome:offered-notinstalled
    Task: {CA7020F1-CB40-4837-90A5-88F5DC264AB7} - System32\Tasks\{CD8C64C5-01B1-45FF-AF59-02304539EA1E} => Firefox.exe http://ui.skype.com/ui/0/5.1.0.104.259/pl/aba...,google-chrome:notoffered;alreadyoffered
    HKLM-x32\...\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] => C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe [41056 2013-05-08] (Adobe Systems Incorporated)
    HKLM-x32\...\Run: [NeroFilterCheck] => C:\Windows\SysWOW64\NeroCheck.exe [155648 2001-07-09] (Ahead Software Gmbh)
    HKLM-x32\...\Run: [Adobe ARM] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [958576 2013-04-04] (Adobe Systems Incorporated)
    HKLM-x32\...\Run: [GrooveMonitor] => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe [30040 2009-02-26] (Microsoft Corporation)
    HKU\S-1-5-21-1752965833-3196038115-1100535761-1000\...\Run: [Akamai NetSession Interface] => "C:\Users\Kacper\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe"
    HKU\S-1-5-21-1752965833-3196038115-1100535761-1000\...\Run: [BackgroundContainerV2] => "C:\Windows\SysWOW64\Rundll32.exe" "C:\Users\Kacper\AppData\Local\Conduit\BackgroundContainer\BackgroundContainer.dll",DllRun
    SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2A69} URL = hxxp://search.bearshare.com/webResults.html?src=ieb&q={searchTerms}




    SearchScopes: HKLM-x32 -> {afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b} URL = hxxp://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2504091
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1752965833-3196038115-1100535761-1000 -> DefaultScope {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2A69} URL = hxxp://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2504091
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1752965833-3196038115-1100535761-1000 -> {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2A69} URL = hxxp://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2504091
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1752965833-3196038115-1100535761-1000 -> {afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b} URL = hxxp://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2504091
    BHO-x32: Brak nazwy -> {DF925EF3-7A87-44E4-9CAF-8D7B280BF616} -> Brak pliku
    Toolbar: HKU\S-1-5-21-1752965833-3196038115-1100535761-1000 -> Brak nazwy - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - Brak pliku
    FF SearchPlugin: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\searchplugins\BearShareWebSearch.xml [2009-12-03]
    CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk] - https://clients2.google.com/service/update2/crx
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk] - https://clients2.google.com/service/update2/crx
    U3 aa68ooj0; C:\Windows\System32\Drivers\aa68ooj0.sys [0 ] (Advanced Micro Devices) <==== UWAGA (zerobajtowy plik/folder)
    S3 cpuz135; \??\C:\Windows\TEMP\cpuz135\cpuz135_x64.sys [X]
    S2 DgiVecp; \??\C:\Windows\system32\Drivers\DgiVecp.sys [X]
    S3 RtsUIR; system32\DRIVERS\Rts516xIR.sys [X]
    R1 tcfd_vt_1_10_0_22; system32\drivers\tcfd_vt_1_10_0_22.sys [X]
    S3 USBCCID; system32\DRIVERS\RtsUCcid.sys [X]
    2010-02-06 11:17 - 2010-02-06 11:17 - 0000068 _____ () C:\Users\Kacper\AppData\Roaming\wklnhst.dat
    C:\Users\Kacper\AppData\Local\Temp*.html
    EmptyTemp:


    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
    Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix. Pobierz i uruchom jako administrator AdwCleaner https://toolslib.net/downloads/finish/1/ Kliknij Scan i później Cleaning.

    1
  • #4 28 Sie 2015 15:12
    smiechu23
    Poziom 2  

    Po adw, maba i zrobieniu fixa , wszystko już gra. Wstawiam nowego FRST.
    Dzięki bardzo za pomoc . Pozdrawiam :)

    0
  • #5 28 Sie 2015 15:51
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Nowy log jest zbedny.

    Usun katalog C:\FRST i to wszystko.

    0