Do you prefer the English version of the page elektroda?
No, thank you Send me over theresebap wrote:Zrób screeny z programu diagnostycznego i wstaw tutaj. Ciśnienie powinno być w granicach 1-1.2 bara i to w całym zakresie obrotów, przy spokojnej jeździe jak i przy redukcji i tzw. bucie w podłogę.
sebap wrote:Możesz trochę zmniejszyć (jeśli jest takie w całym zakresie obrotów).
tzok wrote:Po zmianie ciśnienia konieczne jest dobranie nowych mnożników.
tzok wrote:Jakbyś miał takie napięcie na sondzie to świeciłby Ci się check engine... w tej instalacji nie jest konieczne podłączenie sterownika LPG do sondy.
dawido000 wrote:Masz, ale z poziomu diagnostyki sterownika silnika. Do działania instalacji LPG IV generacji sygnał sondy lambda nie jest niezbędny (jest pomocny przy jej kalibracji ale też da się bez niego, kalibruje się na mapy wtrysku lub na korekty czasu wtrysku benzyny).To chyba nie dobrze jak nie mam podglądu na mieszankę paliwa z powietrzem.
dawido000 wrote:Właśnie wcale nie koniecznie byłoby 0... weź do ręki schemat, otwórz maskę i sprawdź czy masz wpięty właściwy przewód z centralki LPG do przewodu sygnałowego sondy lambda. Według mnie, na podstawie tych screenów, przewód jest nigdzie nie podpięty.ale w programie omegas coś mimo wszystko szczytuje bo tak to by była wartość 0.