Witam
Proszę o poradę na temat adaptacji przepustnicy w Skoda Fabia 1.4 16V. Od momentu, kiedy opiąłem minus od akumulatora na dobę bo wymieniałem zwarty włącznik światek "stop" to od tamtej pory samochód jakby inaczej reaguje n gaz (z lekkim opóźnieniem). Oprócz tego gdy jadę na lpg i włączę klimatyzację to czasem gaśnie na biegu jałowym podczas jazdy (czyli podczas redukcji biegu przed skrzyżowaniem lub na zakręcie). Na benzynie lub lpg bez klimy obroty też spadają odbijają się np od 500 i wracają do normy. W zeszłym roku miałem czyszczoną przepustnicę a adaptowaną w serwisie więc nie jest zabrudzona. Po adaptacji programem vcds 1.2 wg instrukcji na stronie adako przepustnica sie adaptuje ale wyniki obu kątów otwarcia pokazują takie same (sensor 1 = 17,3%, sensor 2 = 17,3%, self-adaptation steps couter = 12, result throttle valve adp. = ADP. o.k.). Kanał 060. Co sądzicie o takich wynikach?
Proszę o poradę na temat adaptacji przepustnicy w Skoda Fabia 1.4 16V. Od momentu, kiedy opiąłem minus od akumulatora na dobę bo wymieniałem zwarty włącznik światek "stop" to od tamtej pory samochód jakby inaczej reaguje n gaz (z lekkim opóźnieniem). Oprócz tego gdy jadę na lpg i włączę klimatyzację to czasem gaśnie na biegu jałowym podczas jazdy (czyli podczas redukcji biegu przed skrzyżowaniem lub na zakręcie). Na benzynie lub lpg bez klimy obroty też spadają odbijają się np od 500 i wracają do normy. W zeszłym roku miałem czyszczoną przepustnicę a adaptowaną w serwisie więc nie jest zabrudzona. Po adaptacji programem vcds 1.2 wg instrukcji na stronie adako przepustnica sie adaptuje ale wyniki obu kątów otwarcia pokazują takie same (sensor 1 = 17,3%, sensor 2 = 17,3%, self-adaptation steps couter = 12, result throttle valve adp. = ADP. o.k.). Kanał 060. Co sądzicie o takich wynikach?