Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Zafira - tajemnicza historia z akumulatorem

01 Sep 2015 09:01 3945 10
  • #1
    User removed account
    Level 1  
  • #2
    kindlar
    Level 41  
    Prawidłowe napięcie ładowania alternatora to około 14,4V-14,6V. Przy niedoładowanym akumulatorze silnik wentylatora mógł go rozładować do stanu w którym nie uruchomisz silnika. Sprawdź w serwisie alternator.
  • #3
    User removed account
    User removed account  
  • #4
    leonov
    Level 42  
    Do dobrego elektryka i do sprawdzenia ładowanie.
  • #5
    User removed account
    Level 1  
  • #6
    T5
    Admin of Cars group
    prosiaczekmalaryczny wrote:
    Zapal silnik, włącz światła, ogrzewanie tylnej szyby i nadmuch na pełną pytę. Po około 30 sekundach dotknij klem na akumulatorze, w tym miejscu gdzie przewód wchodzi w klemę. Założę się, że wyskoczy ci bombel na palcu.
    Zrobiłeś tak jak kolega napisał?
  • #7
    User removed account
    User removed account  
  • #9
    User removed account
    Level 1  
  • #10
    andrzej20001
    Level 43  
    Wkłuj się w przewody przed klemami. I sprawdź napięcie bezpośrednio na altku.
  • #11
    MACIEK_M
    Level 29  
    Quote:
    Jeżeli to faktycznie problem z klemą, to czy napięcie na biegunie i na klemie nie powinny się różnić minimalnie?


    Nie powinny, jeśli się różnią, to masz problem. Kolegom chodzi o to, byś zmierzył napięcie między przewodem a klemą, stąd mowa o wkłuciu się.