Witam,
posiadam seata ibizę wersja 6l z 2002 roku. Chcę dodać do niego nowy kluczyk, gdyż z komisu dostaliśmy tylko jeden i jak się zgubi to będzie kicha :/
Do tej pory odczytałem kod PIN z liczników, kupiłem nowy kluczyk (zwykły, bez pilota - dziś idę go dociąć) oraz transponder ID48. I teraz mam do Was kilka pytań:
1. Transponder NIE jest prekodowany, ale dla wersji immo III i mniej podobno nie jest to problemem. Czy to jest prawda?
2. Jeśli chciałbym dodać dodatkowy pilot do samochodu, to muszę się kierować tylko częstotliwością sygnału czy jeszcze zwracać na coś uwagę? Obecny pilot to HELLA 434MHz. Rozumiem, że najlepiej to kupić używany pilot seata i go zakodować zgodnie z instrukcją, ale jeśli chciałbym kupić nowy pilot (takie uniwersalne piloty na allegro nie są drogie) to jeśli częstotliwość się zgadza to taki też zakoduję?
Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedź.
posiadam seata ibizę wersja 6l z 2002 roku. Chcę dodać do niego nowy kluczyk, gdyż z komisu dostaliśmy tylko jeden i jak się zgubi to będzie kicha :/
Do tej pory odczytałem kod PIN z liczników, kupiłem nowy kluczyk (zwykły, bez pilota - dziś idę go dociąć) oraz transponder ID48. I teraz mam do Was kilka pytań:
1. Transponder NIE jest prekodowany, ale dla wersji immo III i mniej podobno nie jest to problemem. Czy to jest prawda?
2. Jeśli chciałbym dodać dodatkowy pilot do samochodu, to muszę się kierować tylko częstotliwością sygnału czy jeszcze zwracać na coś uwagę? Obecny pilot to HELLA 434MHz. Rozumiem, że najlepiej to kupić używany pilot seata i go zakodować zgodnie z instrukcją, ale jeśli chciałbym kupić nowy pilot (takie uniwersalne piloty na allegro nie są drogie) to jeśli częstotliwość się zgadza to taki też zakoduję?
Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedź.