Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

domofon URMET 5 żyl zmiana na Wekta 4 żyly

02 Wrz 2015 06:27 1392 19
  • Poziom 6  
    Mam problem z wlasciwym podlaczeniem domofonu, proszę o pomoc bo wlasciwie jestem juz o krok, a jednak domofon nie dziala, tzn nie ma otwierania rygla , chce to podlaczyc na 4-żyły, a wczesniej było 5 żył. Zworki zostaly przestawione…zdjecia ponizej. Powinno wedlug mnie juz dzialac a jednak rygiel sie nie otwiera i tutaj jestem w kropce....Z gory dziekuje, niestety nie jestem elektrykiem i nie mam do tego pasji wiec wszelka pomoc wskazana i z gory raz jeszcze dziekuje.
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    Jakie było napięcie zasilania starego domofonu i jakie jest nowego? Można zobaczyć to zasilaczu.
  • Poziom 6  
    sprawdze zasilanie, ale mam glos i dzwonek, czyli musi byc zasilanie to samo jak sadze, slysze osobe jak do mnie dzwoni, ale jak naciskam na przycisk to rygiel nie puszcza dzwoniacej osoby i musze mu otworzyc osobiscie, w pewnym momencie jak zworki nie mialem przestawione na schemat 4 zylowy to jeden z przewodow, ktory zostal przylozony do ktoregokolwiek oprocz pierwszego powodowal ze rygiel byl caly czas otwarty, caly czas buczal, wiec nie wiem co z ta piata zylo zrobic
  • Poziom 34  
    Może Kolega tutaj przedstawić skany z instrukcji obsługi?
  • Poziom 34  
    Poproszę o całą stronę, nie tylko wycinek.
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    Sprawdź czy przewód nr 5 po dotknięciu do nr 2(masa) wywoła elektrozaczep.
  • Poziom 6  
    2 zlaczona z 5 powoduje ze jest caly czas zalaczony elektrozaczep i drzwi stoja otworem, buczy i buczy rygiel otwarty
    teraz mam piatke zwisajaca luzno, mikrofon dzwonek, sluchawka dzialaja tylko ten rygiel daje popalic i nic

Dodano po 28 [minuty]:

thomaskrk napisał:
    jako takiej instrukcji nie ma jest zalaczony opis na opakowaniu