Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrysler Voyager 3.3 96r.- Poszukuje schematu do sterownika silnika

02 Wrz 2015 18:49 1203 12
  • Poziom 11  
    Witam potrzebuję schematu do sterownika silnika od Chrysler Voyager 3.3 rocznik 96
    chodzi mi o płytę główną. Z góry dziękuję.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 11  
    bo mam pewien problem i chciałem go jakoś rozwiązać mam bład 43 a dokładniej http://scr.hu/7w3v/53hyn i nikt niewie o co chodzi cewkę wymieniłem kabelki posprawdzałem i dlatego potrzebuje schemat komputera bo może tam tkwi problem
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Masz rację, tam może tkwić błąd, jednak o schemacie zapomnij. Naprawa albo u fachowca, albo lecisz w/g "pinologii". Innej drogi nie ma, nikt Tobie manuala tej naprawy nie udostępni.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Iskry pewnie brakuje, nie na wszystkich cylindrach jest i zapłony wypadają.
  • Poziom 11  
    Brak iskry na jedenj sekcji ale wyciągnełem komputer i trzeba bedzie go zrobić
  • Poziom 11  
    Ok wydlubany ale plyta nie che wyjsc macie jakis sposob no i zlokalizowalem usterke
  • Poziom 9  
    Witam Panów i przepraszam że mam Waszym temacie zapytanie, czy komputer silnika 3,3 z lat 94-95 jest zamienny z silnikiem 3,0 który to jest w moim vojadzerku. Silnik 3,0 wyposażony w klasyczny rozdzielacz zapłonu, nie ma czujnika położenia wału przy kole zamachowym (od str. aut. skrzyni). Z innych blogów wiem że jest odpowiedzialny za iskrę. Ponieważ oryginał z 3.0 padł to z braku na rynku kupiłem od 3.3. Ten steruje pompą i wtryskami ale nadal nie mam iskry. Wiązka do komp. w moim voj. nie ma wyjścia nr.18 które to zasila cewki zespolone w Waszych. Czy wyjście 18 połączone z cewkami i pozostałymi przewodami (ap.zapł. fotooptyczny) może nimi sterować? Czy jest i jaka możliwość naprawy uszkodzonego oryginału? Jestem w posiadaniu schematów inst.el. obydwu silników. (Samochód oryginalnie bez imo.)
  • Poziom 9  
    Dziękuję za pomoc w temacie szczególnie panu z Ustki. Hipotetycznie problem się rozwiązał. Jest elektronik i jest komputer 2266 do 3,0l.Jeszcze nie nabyłem. Co do mojego gdybania to zwykle amerykanie kierują się unifikacją.
  • Poziom 1  
    Sterownik nie jest wymienny niestety 3.0 i 3.3 są inne. Posiadam oby dwa sterowniki i silnik 3.3, niestety dzisiaj zdiagnozowałem usterkę sterownika. Wydłubałem żel i zamierzam wymienić elektrolity. Po podpięciu od 3.0 pompa paliwa działa i iskra jest, ale zapłon jest w złym momencie. Jak by ktoś miał sterownik od 3.3 lub potrzebował od 3.0 to służę.