Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Solidny headset 100-150zł

Shado2025 03 Wrz 2015 00:08 504 7
  • #1 03 Wrz 2015 00:08
    Shado2025
    Poziom 9  

    Witam, z racji uszkodzenia starych słuchawek jestem zmuszony do zakupu nowych. Zbytnio się na nich nie znam, więc byłbym wdzięczny gdyby ktoś doradził mi jakiś dobry headset, najlepiej w miarę wytrzymały, z w miarę dobrym mikrofonem.
    Przeznaczenie to głównie gry i komunikacja głosowa oraz filmy.
    Budżet 100-150zł.
    Z góry dzięki.

    0 7
  • #2 03 Wrz 2015 10:01
    lukas1392
    Poziom 8  

    Polecam ci Turtle Beatch PX21 sam urzywam ich do PS3, mikrofon bdb, ustawiasz glosnosc czatu i gry osobno. jesli dzwiek w grze sie podniesie, np. wybuchy itp. czat takze bedzie glosniejszy. Miesci sie w przedziale cenowym. Uwazalbym tylko na wyjscie kabla z boxa, lubi sie lamac po jakims czasie, tak jak we wszystkich sluchawkach. W specyfikacji i recenzjach znajdziesz wiecej szczegolow, sa lekkie i nie uwieraja w uszy przy dlugim urzytkowaniu.

    0
  • #3 03 Wrz 2015 20:39
    Shado2025
    Poziom 9  

    Hmm z tego co znalazłem na temat tych słuchawek to są one bardzo wrażliwe i dość szybko i łatwo się psują. Chociaż ponoć ładnie grają, to wolałbym jednak raczej coś trwalszego.

    0
  • #4 03 Wrz 2015 22:57
    lukas1392
    Poziom 8  

    to zalezy jak traktujesz sluchawki, dla tych co rage'uja i rzucaja padami to i stalowy HS nie pomoze. Sa lekkie wiec zrobione z plastikowych, lzejszych, mniej trwalych materialow. dchoc spadly kilka razy (kabel dlugi i ludzie sie potykaja) dziala bez zarzutu. podobno trittona 180 pro lub podobnie sa dobre ale nie wiem czy sa dobre cz sama nazwa marki sprawia ,ze sa drogie.

    0
  • #5 04 Wrz 2015 22:26
    Shado2025
    Poziom 9  

    Cóż, słuchawkami nie rzucam co nie zmienia faktu że dość szybko mi się dotychczasowe psuły(chociaż wysokiej jakości to one nie były), ale zastanowię się na TB PX21. Trittona 180 pro nie znalazłem nigdzie, więc zakładam że chodziło o Trittona AX 180? Z tego co znalazłem to piszą że fatalnie brzmią. Fajnie by było gdyby ktoś jeszcze coś innego zaproponował.

    0
  • #6 05 Wrz 2015 09:52
    lukas1392
    Poziom 8  

    chodzilo mi wlasnie o nie, kumpel ma i raczej nie narzeka, kroki graczy slyszy itp. cenowo chyba podobnie wypadaja. znam tylko te 2 modele wiec tylko na ich temat sie wypowiadam. Co bys nie wybral firma Turtle Beach ma swietne sluchawki w roznych przedzialach cenowych.

    0
  • #7 06 Wrz 2015 01:24
    Shado2025
    Poziom 9  

    Jeśli nikt nic ciekawszego nie zaproponuje, to chyba kupię PX21. Szukałem innych modeli od Turtle Beach, ale praktycznie nic innego wartego uwagi nie znalazłem do 150zł, były droższe (i fajniejsze), ale audiofilem nie jestem by wydawać setki złotych na słuchawki :P
    Trittonów szukałem to wszędzie znajdowałem niezbyt pochlebne opinie w porównaniu z Turtle Beach.

    Tylko się jeszcze zastanawiam co ja zrobię z 5 metrowym kablem :D

    0
  • #8 06 Wrz 2015 15:54
    lukas1392
    Poziom 8  

    ja mam odwiniete tyle ile potrzeba mi do wygodnego siedzenia na kanapie, ok 3m, reszta zwinieta i spieta robi za obciaznik xD

    0