Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Medion E10316 - Niespodziewanie długi czas pracy baterii - większa niż oryginał?

anu1973 03 Wrz 2015 17:06 1428 0
  • #1 03 Wrz 2015 17:06
    anu1973
    Poziom 10  

Mam dziwny kłopot, choć na razie jestem z owego kłopotu w sumie zadowolony.
    Tablet Medion, król allegro, "prawie nowy, tylko ryski" - w praktyce pewnie jakieś z serwisu, zwroty itp. Z góry przepraszam za bezmyślnie cytowanie danych - po prostu się na tym nie znam - ale zwykłe obserwacje wystarczą, żeby stwierdzić, że dzieje się coś dziwnego z zasilaniem. I proszę się nie śmiać z wniosków końcowych - jestem laikiem:)

Już przy pierwszym ładowaniu zauważyłem feler. Do 99 proc. ładowanie przebiega normalnie i w zasadzie w normalnym trybie ładuje do 99 proc. Owszem mogę się uprzeć i naładować do 100 proc., ale skok o 1 proc trwa kilka godzin.

Przy pracy następuje sytuacja odwrotna. Tj. ze 100 proc. do 99 proc. schodzi bardzooooo długo. Tak samo jest przy ładowaniu tylko do 99 proc. - wskaźnik bardzooo długo wskazuje tę wartość. Potem ostatecznie licznik baterii załapuje i zaczyna liczyć - choć nie wiem na ile wskazania są wiarygodne, bo nie ma przeskoku od 100 czy 99 do prawidłowej wartości, ale maleje po prostu o 1 od owych 99 czy 100. Rozładowanie w miarę liniowe, może w jakiejś chwili wydaje się podejrzanie szybkie. I kolejny problem jest prazy wartościach kilku procent. Tu tablet znów stoi niespodziewanie długo. Zamiast lecieć już na łeb na szyję, mogę sobie komfortowo założyć dalsze użytkowanie.

Przy rozładowaniu do kilku proc. są tez male kłopoty z ładowaniem, tj. na początku licznik długo stoi i nie drgnie, dopiero po czasie wskaźnik ładowania idzie liniowo w gore.