Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat seicento 1.1 '00 - wentylator chłodnicy

04 Wrz 2015 13:45 1413 3
  • Poziom 11  
    Wiatm mam problem z seicento ponieważ stoję w korku deszcz pada i zimno jest a wentylator w samochodzie załącza się i nie wiem czy to jest normalne. Prosze o poradę czy cos poważnego może się dziać?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 34  
    A jaka jest temperatura na wskaźniku? Bo rozumiem że chodzi o wentylator chłodnicy. Kolega mechanik i takie pytanie zadaje...
  • Poziom 29  
    Seicento nigdy nie miało fabrycznie wskaźnika temperatury jedynie kontrolkę przegrzania.
    Jaki silnik masz ?
    Jednopunktowy wtrysk = sterowanie wentylatorem poprzez czujnik w chłodnicy
    Wielopunktowy wtrysk paliwa = sterowanie komputerem wtrysku
    Jeśli stoisz w długim korku to niezależnie od temperatury zewnętrznej wentylator się załączy.
    Jeśli jest zimno to profilaktyczne załącz ogrzewanie w kabinie. Otwórz okna i nagrzewnica będzie wspomagała chłodzenie silnika. Korek minie to pęd powietrza powinien schłodzić płyn w chłodnicy
  • Poziom 11  
    sandamiano napisał:
    Seicento nigdy nie miało fabrycznie wskaźnika temperatury jedynie kontrolkę przegrzania.
    Jaki silnik masz ?
    Jednopunktowy wtrysk = sterowanie wentylatorem poprzez czujnik w chłodnicy
    Wielopunktowy wtrysk paliwa = sterowanie komputerem wtrysku
    Jeśli stoisz w długim korku to niezależnie od temperatury zewnętrznej wentylator się załączy.
    Jeśli jest zimno to profilaktyczne załącz ogrzewanie w kabinie. Otwórz okna i nagrzewnica będzie wspomagała chłodzenie silnika. Korek minie to pęd powietrza powinien schłodzić płyn w chłodnicy

    Silnik jednopunktowy SPI